...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Polska” na tiry

Reklama mobilna „Polska” trafi na plandeki 800 tirów jeżdżących po Europie. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg o wartości 3,6 mln złotych. Wygrała spółka Centrum Rozwoju Administracji ze Szczecina.

Na 800 plandekach będzie widniało logo Polski, które ma reklamować nasz kraj za granicą. 400 tirów będzie kursowało pomiędzy krajami należącymi do obszarów celnych, reszta będzie krążyła w ramach jednego obszaru.

– Reklama Marki Polskiej Gospodarki na mobilnych nośnikach jest częścią projektu systemowego promowania polskiej gospodarki na terenie całego świata – komentuje Paweł Minorowicz, koordynator projektu w Centrum Rozwoju Administracji sp. z o.o.

Akcja ma potrwać około 11 miesięcy, do momentu, w którym plandeki ulegną zniszczeniu.

 ::

Która kampania bardziej Wam się podoba: „Polska” na tirach czy LOT w „grześkich” barwach? Co myślicie o tego typu promocji naszego kraju? Piszcie w komentarzach!

::

Źródło: pieniądze.gazeta.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF