Polska promuje się w CNN

1 972

Do 7 lutego br. na antenie stacji CNN emitowany będzie najnowszy spot promujący Polskę na wybranych rynkach azjatyckich.

Dedykowany dla rynku azjatyckiego 30-sekundowy spot reklamowy, którego emisja zaplanowana została w prime time – porannym i wieczornym w liczbie 140 ma zachęcać do odwiedzenia Polski. Dzięki temu, że CNN to stacja telewizyjna chętnie oglądana w hotelach przez podróżujących w celach głównie biznesowych, komunikat dociera bezprośrednio do tej grupy odbiorców.

Jak czytamy na stronie Polskiej Organizacji Turystycznej, CNN Inc. zapewnia dotarcie do 23 proc. odbiorców w Azji. Należy także podkreślić, że w odniesieniu do 3 rynków na których POT podjął działania tj. w Chinach, Japonii i Indiach zasięg oferty CNN Inc. wynosi 14,9 proc.

Elementem wspierającym jest reklama bannerowa na stronie www.cnn.com, której wyświetlanie gwarantowane jest na poziomie 100.000 wyświetleń skierowanych na Hong Kong, Chiny, Indie i Japonię.

Emisja spotu kończy działania w zakresie promocji Polski w CNN zapoczątkowane w grudniu 2013 roku programem poświęconym kwestiom społeczno-ekonomiczno-kulturowym pn. „On the road – Poland”, który kreował wśród odbiorców z Azji wizerunek Polski jako kraju otwartego, dynamicznie rozwijającego się oraz oferującego wyjątkowe i różnorodne atrakcje turystyczne.

::

Źródło: POT

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };