Polska strategia na Hawajach

2 782

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 współtworzyła strategię działań marketingowych dla Wainman Hawaii, renomowanej marki sprzętu kitesurfingowego o światowym zasięgu, której współzałożyciele pochodzą z Polski. Szczególny nacisk położono na obszar działań interaktywnych i działania prosprzedażowe.

Właścicielami marki Wainman Hawaii są Polacy – mówi Michał Siejak, dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360. – Z tego co mi wiadomo geneza firmy jest zbiegiem zaskakujących zdarzeń. Jeden z obecnych właścicieli na wakacjach mieszkał przez zupełny przypadek z Lou Wainman’em – hawajską legendą i ikoną kitesurfingu. W czasie dyskusji o ulubionym sporcie wywiązała się propozycja połączenia sił i stworzenia marki kitesurfingowej. Tak powstała nazwa Wainman Hawaii i dlatego właśnie miejscem powstania firmy były Hawaje – dodaje Siejak.

Dziś Wainman Hawaii to bardzo uznany brand w świecie kitesurfingu – w jego teamie pływają prawdziwe legendy tego sportu takie jak Franz Orly czy Niccolo Porcella. Sprzęt marki zdobywa nagrody i bardzo dobre recenzje prestiżowych magazynów kitesurfingowych. Główna siedziba firmy i centrum testowe mieści się na Maui na Hawajach, biura sprzedażowo-administacyjne w Polsce (Warszawa) i na Florydzie w USA. Marka odniosła globalny sukces i sprzęt produkowany przez Wainman Hawaii zbiera rewelacyjne recenzje w najpoważniejszych mediach branży. Najnowsza produkcja wideo Wainmann Hawaii – „Eyes”.

::

E_misja Interactive 360 jest współodpowiedzialna za opracowanie globalnej strategii marketingowej marki obejmującej 30 rynków i jej współpracę z około 300 dystrybutorami i dealerami, konsulting dotyczący budowy marki Wainman Hawaii, wytyczne e-commerce i wszystkich serwisów marki, w tym ich wszelkich walidacji, działań SEO i performance (AdWords, GDN, In Stream Wideo, remarketing).

Wszystkie te działania zostaną zamknięta warsztatowym szkoleniem działu marketingu Wainman Hawaii i wyposażeniem go w narzędzia ułatwiające przeprowadzenie w/w działań.

– Z założenia współpraca E_misji Interactive 360 i Wainman Hawaii miała polegać na wykorzystaniu kompetencji strategicznych agencji w celu podniesienia sprzedaży i ustrukturyzowania działań marki – głównie w obszarze działań interaktywnych, performance’owych i ecommerce – komentuje Siejak. – W kolejnym etapie na powierzeniu działań operacyjnych osobom z działu marketingu marki Wainman Hawaii. Takie ułożenie procesu było inicjatywą agencji. Celem szkolenia jest zapewnienie pełnego zrozumienia opracowanej strategii i działań taktycznych przez zespół, który będzie zaangażowany w procesy marketingowe. Z tej samej przyczyny opracowanie zostało maksymalnie zsyntetyzowane, co ma ułatwić pracę działu marketingu i kontrolowanie jego efektywności. Po szkoleniu procesy operacyjne przejmie dział marketingu marki, a współpraca agencja – marka będzie polegała na ewentualnych konsultacjach, gdyby takowe okazały się potrzebne zespołowi.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };