Polskie produkty żywnościowe już skutecznie promują Polskę

52

Historia firmy sięga 2004 roku. To wtedy w rodzinnej tłoczni pojawiła się nowa prasa do wyciskania soku i rozdrabniacz do owoców – co ciekawe – własnej konstrukcji. Dzięki nim, zaangażowaniu i pasji całej rodziny popłynął pierwszy sok z jabłek Wealthy, który zainspirował nas do tworzenia produktów z warzyw i owoców z lokalnych upraw.

7 lat później uzyskaliśmy certyfikat rolnictwa ekologicznego jako działalność gospodarcza.

 

Do dziś kontynuujemy działalność jako tłocznia soków, ale również dynamicznie rozwijamy nasz asortyment o kolejne produkty. Pod dachem Owocowych Smaków powstała Agrestada – pierwszy w Polsce napój z agrestu i Bio Sok – 100% sok tłoczony z owoców i warzyw bez dodatku wody czy cukru. Ze wszystkich naszych produktów jesteśmy dumni i śmiało możemy powiedzieć, że wszystkie są równie ważne i pozytywnie odbierane przez klientów.

 

Nasze ekologiczne soki i napoje mają bardzo uniwersalny charakter – sięga po nie naprawdę szeroki przekrój konsumentów. Wiek nie gra tu większej roli. Nasi klienci to najczęściej osoby świadome, które dbają o siebie i swoje zdrowie oraz szukają produktów najlepszej

jakości. Są też tacy, którzy wybierają nasze napoje i soki ze względu na ich niebanalne walory smakowe, a także oryginalny charakter. Nasze wyroby kierujemy więc do każdego, komu zależy na zdrowiu i dobrym samopoczuciu, kto tęskni za naturą, letnim smakiem

dojrzałych w słońcu owoców i świeżych warzyw, kto szuka produktów lokalnych, przywracających najlepsze wspomnienia.

 

Nasze wyroby tworzymy z pasją, z miłości do polskich skarbów natury. Owoce i warzywa do produkcji pochodzą z południowo-wschodniej części naszego pięknego kraju – głównie z Roztocza i Pogórza Karpackiego. Kupujemy je od rolników z wieloletnim doświadczeniem w produkcji ekologicznej. Te czynniki sprawiają, że nasze soki i napoje mają doskonałą jakość i smak, za którymi kryje się coś więcej niż tylko gaszenie pragnienia. Dzięki jednej butelce nasz klient może znaleźć się bliżej natury, wrócić wspomnieniami na rodzinną działkę, gdzie zrywał owoce prosto z krzaczka, poczuć lato niezależnie od pory roku, zrelaksować się i poprawić sobie humor, jakby znów były wakacje. Ten cały świat przeżyć, który udało nam się ukryć w naszych produktach i którego doświadczają nasi klienci jest niewątpliwym sukcesem i wyróżnia nas na tle konkurencyjnych marek.

 

Projekt “Pij polskie soki” pokazuje nam – wszystkim Polakom, że warto docenić i wybierać nasze rodzime produkty. To za nimi kryje się najwyższa jakość i zdrowie. Dzięki temu, że surowce pochodzą od lokalnych plantatorów, którzy prowadzą ekologiczne uprawy, wspieramy

ich działalność i pomagamy im się rozwijać. Dzięki takim akcjom produkty nieznanych wcześniej marek stają się bardziej dostępne i trafiają w ręce nowych klientów. Dążymy do tego, żebyśmy wszyscy byli dumni z naszych polskich skarbów natury i sięgali po nie na co dzień, a polskie, małe przedsiębiorstwa mogły rosnąć w siłę i promować nasz kraj poza jego granicami.

 

Akcja “Pij polskie soki” to świetna inicjatywa, która pomaga małym, nieznanym do tej pory markom zaistnieć. Bardzo skorzystaliśmy na tym my, ale i konsumenci, którzy dostali szansę odkrycia nowych, produktów, wspierających polską gospodarkę. Także rolnicy, którzy dostarczają surowce, otrzymali ogromne wsparcie. Dzięki zwiększonej sprzedaży soków i napojów, a co za tym idzie zwiększonej produkcji, mogli sprzedać większą ilość owoców i

warzyw. Tegoroczne warunki atmosferyczne były bardzo sprzyjające, co wpłynęło na urodzajność i wielkość plonów. Gdyby nie projekt “Pij polskie soki”, te cenne surowce mogłyby się zmarnować. Jak widać akcja ma same zalety i powinna być kontynuowana, a kolejne

inicjatywy tego typu powinny być na niej wzorowane i wspierane przez jak największą liczbę organów, żeby zwiększyć ich skalę.

 

Polskie produkty żywnościowe już skutecznie promują Polskę, widzimy to np. po zainteresowaniu zagranicznych firm polskimi produktami na targach. Szczególnie produkty ekologiczne są cenione za granicą i powinniśmy wykorzystać tę sytuację, by rozpowszechniać wizerunek Polski jako kraju dbającego o najwyższą jakość i zdrowie

konsumentów. Do tej pory mniejsze marki sprzedawały swoje produkty głównie w regionalnych sklepach, jednak teraz, dzięki zwiększonej popularności ekologicznej żywności, mamy szansę znacząco zwiększyć dystrybucję i zaistnieć na rynku światowym. Dbamy nie

tylko o najwyższą jakość i smak produktów, ale również o kwestie wizualne i marketingowe, dzięki czemu jesteśmy łatwiej zauważalni i doceniani poza granicami kraju.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };