Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

2 278

GoldenDrum to coroczny festiwal reklamy połączony z konkursem na najlepsze kampanie i kreacje reklamowe, który odbywa się w Słowenii. Wczoraj poznaliśmy zwycięzców pierwszego dnia festiwalu. Aż 10 nagród, w tym 2 Grand Prix, zdobyły polskie agencje kreatywne.

Oto kampanie z Polski, które zdobyły nagrody pierwszego dnia festiwalu Golden Drum:

 

Grand Prix

W kategorii Digital dla 180 Heartbeats + Jung v. Matt za kampanię „Game is not over”

W kategorii Digital campaigns including Mobile campaigns dla McCann Worldgroup Poland za kampanię „Enemy Front”

 

Golden Drum

W kategorii New or innovative dla Cheil Poland za kampanię „Very Good Manners”

W kategorii Direct campaigns dla Cheil Poland za kampanię „Very Good Manners”

W kategorii Branded content dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię „The Alternative Commentary”

W kategorii Branded content dla McCann Worldgroup Poland za kampanię „Enemy Front”

W kategorii Events dla Artegence za „We free”

W kategorii Public relations dla Cheil Poland za kampanię „Very Good Manners”

 

Silver Drum

W kategorii Public relations dla McCann Worldgroup Poland za kampanię „Enemy Front”

W kategorii Digital dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię „The Alternative Commentary”

::

Szczególnie cieszą nagrody zdobyte w takich kategoriach jak Digital czy New or innovative, ponieważ pokazują, że polskie agencje udanie podążają za cyfrowymi i interaktywnymi trendami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne nagrody na pozostałych dwóch dniach festiwalu. Jednak już pierwszy dzień możemy uznać za pewne odbicie się po niezbyt udanym festiwalu w Cannes.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię „The Alternative Commentary”
Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };