...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Praca wyróżniona w konkursie Timecode AKCJA ANIMACJA 2017 w komunikacji marketingowej marki PKP S.A.

Animacja Anity Mowczan

22 marca w kanałach własnych Polskich Kolei Państwowych pojawiła się animacja autorstwa Anity Mowczan. Praca została wyróżniona przez markę, która była jednym z sześciu partnerów zeszłorocznej, pierwszej edycji konkursu dla twórców animacji i motion designerów Timecode AKCJA ANIMACJA.

Cieszymy się, że możemy wspierać młodych, polskich artystów. Liczymy na to, że animacja trafi do szerokiego grona odbiorców oraz pozwoli zbudować świadomość i wyróżnialność marki PKP. Pojawiający się tam motyw podróży ma zachęcić do korzystania z usług kolei – mówi Ewa Dziurla, zastępca dyrektora Biura Komunikacji i Promocji PKP S.A.

Animacja Anity Mowczan

Timecode AKCJA ANIMACJA to pierwszy konkurs dla motion designerów i twórców animacji realizowanych na potrzeby komunikacji marketingowej. Do pierwszej edycji, która zakończyła się w grudniu 2017 roku, zgłosiło się 160 twórców. Projekt będzie kontynuowany.

Chcemy udowodnić, że można tworzyć ciekawe artystycznie projekty, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez marki. Hasło pierwszej edycji konkursu brzmiało “Stwórz animowaną historię, wygraj nagrody i dołącz do branży!” – tym bardziej cieszy nas, że Timecode AKCJA ANIMACJA umożliwił  współpracę Anity i PKP S.A. To dobra informacja dla młodych twórców, którym planujemy nadal pomagać w rozwoju zawodowym               – powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.

Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z gotowych ścieżek dźwiękowych, na temat Partnerów. W zeszłym roku były to marki: Cinema City, Polskie Koleje Państwowe S.A., SAS Institute, Ursus, Zee One, Premium Mobile.

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA rozpocznie się we wrześniu i potrwa do listopada 2018r.

 

Strona konkursu: www.timecodeakcjaanimacja.pl

Profil facebook: https://www.facebook.com/TimecodeAkcjaAnimacja/

Szczegółowych Informacji udziela: Katarzyna Rykaczewska (OMG), 602 600 867,            kasia@openmindedgroup.pl

Organizatorem konkursu jest  dom produkcyjny Timecode Film Production (www.timecode.pl), który istnieje od 2004 roku. Timecode specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, animacji oraz form branded content. Poza filmami dedykowanymi komunikacji marketingowej Timecode produkuje także filmy dokumentalne, m. in. „Ziętek”, nagrodzony na World Wide Short Film Festival (Toronto), Mecal (Barcelona), FISFF (Sydney), MFF (Tirana), AFF (Austin), Magma (Acireale), Manlleu Short Film Festival (Katalonia), czy BMW Droga do Mistrzostwa (Kreatura, Złote Spinacze, Effie).

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF