...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

promocja polskich produktów

W kwietniu ruszyła akcja „Wielka Moc polskich produktów” organizowana przez Stowarzyszenie PEMI. W blisko 1,5 tys. sklepów Społem promowane będą rodzime marki.

Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty”. Poprzednia odsłona kampanii, która odbywała się w listopadzie trafiła do ok., 7 mln konsumentów. Jak informuje Stowarzyszenie PEMI – z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić, za pośrednictwem podatków, z powrotem do gospodarki. W przypadku gdy kupujemy produkty zagraniczne, wraca ok. 20 groszy.

Marka Społem od zawsze bardzo mocno związana była z polskimi producentami. W sklepach pojawiły się ulotki i plakaty informujące o tym, w jaki sposób rozpoznać towar wyprodukowany w Polsce oraz jakie korzyści czerpie konsument wybierając krajowe marki. Wszystkie produkty sprzedawane pod szyldem sklepów Społem są wyrobami pochodzenia polskiego.

 

::

 

Źródło: ekonomia.rp.pl/photo: facebook.com/590powodow

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF