promocja polskich produktów

2 122

W kwietniu ruszyła akcja „Wielka Moc polskich produktów” organizowana przez Stowarzyszenie PEMI. W blisko 1,5 tys. sklepów Społem promowane będą rodzime marki.

Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty”. Poprzednia odsłona kampanii, która odbywała się w listopadzie trafiła do ok., 7 mln konsumentów. Jak informuje Stowarzyszenie PEMI – z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić, za pośrednictwem podatków, z powrotem do gospodarki. W przypadku gdy kupujemy produkty zagraniczne, wraca ok. 20 groszy.

Marka Społem od zawsze bardzo mocno związana była z polskimi producentami. W sklepach pojawiły się ulotki i plakaty informujące o tym, w jaki sposób rozpoznać towar wyprodukowany w Polsce oraz jakie korzyści czerpie konsument wybierając krajowe marki. Wszystkie produkty sprzedawane pod szyldem sklepów Społem są wyrobami pochodzenia polskiego.

 

::

 

Źródło: ekonomia.rp.pl/photo: facebook.com/590powodow

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };