...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Promocja projektów B+R

Jaką rolę w powodzeniu i komercjalizacji projektów B+R odgrywa promocja? Na to pytanie odpowiedzieć będzie można znaleźć podczas konferencji, która odbędzie się 19 listopada w warszawskim Mercure Grand Hotel.

Spotkanie otworzy Iwona Wendel, wiceminister infrastruktury i rozwoju, która wyjaśni, dlaczego ważna jest efektywna promocja projektów badawczo-rozwojowych. Podczas spotkania zostaną ogłoszeni zwycięzcy konkursu „Innowacja Plus”, którego celem było wyłonienie najlepszych działań promocyjnych projektów B+R dofinansowanych z Programu Innowacyjna Gospodarka. Dowiemy się, które narzędzia marketingowe okazały się najskuteczniejsze.

W drugiej części konferencji wystąpią eksperci zajmujący się promocją i PR, a także komercjalizacją wyników badań naukowych. Anna Zakrzewska (PRownia) opowie o roli budowania wizerunku i działań PR podczas wprowadzania nowych produktów na rynek. Dr Karolina Czarnecka wyjaśni z perspektywy „brokera innowacji”, dlaczego odpowiednia komunikacja na linii firma – instytucja naukowa odgrywa zasadniczą rolę w procesie komercjalizacji projektów badawczo-rozwojowych. 

Dr Krzysztof Senger z firmy Deloitte przybliży nam skuteczny model komercjalizacji wyników prac B+R.

Termin: 19 listopada 2014 r.

Miejsce konferencji: Mercure Grand Hotel, ul. Krucza 28, Warszawa

Rejestracja dostępna tutaj.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF