...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Prosimy o oglądanie naszych reklam.

Ruszyła kampania edukacyjna.

Ruszyła kampania edukacyjna zachęcająca do nieblokowania reklam. Naiwne dość. Ludzie od zawsze starają się unikać reklam. Zwłaszcza nachalnych i agresywnych.  Nie lubią też głupich reklam.

Dwie kwestie wydają się ciekawe: 1. Ile osób blokujących reklamy zobaczy tę kampanię reklamową?  2. Czy reklama branży reklamowej nie mogłaby być nutkę bardziej kreatywna?

Więcej: tutaj

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF