...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

PRotony 2015 rozdane

Znamy nazwiska laureatów tegorocznej, IX edycji konkursu PRotony. 11 czerwca w Teatrze Syrena wręczyliśmy statuetki najlepszym PR-owcom. W tym roku o statuetki ubiegało się ponad 200 osób.

Zwycięzcami w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskej” zostali Rafał Sałak, Kamil Ściana i Krzysztof Rygiel, zespół z agencji Hill+Knowlton Strategies. Nagrodę wręczył laureat w tej kategorii w zeszłorocznej edycji konkursu, Ryszard Solski.

W kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief. Jak zauważył, Brief w ciągu 25 lat na rynku zdobył dopiero drugie wyróżnienie. – Będziemy musieli ostro teraz pracować”– dodał. Nagrodę w tej kategorii wręczyła Ewa Łabno-Falęcka z firmy Mercedes-Benz Polska., zeszłoroczna laureatka PRotona w tej kategorii.

PRotona 2015 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji” otrzymała Agnieszka Odorowicz z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. – Odzyskaliśmy zaufanie polskich widzów, którzy dzisiaj wybierają w kinach głównie polskie filmy. Należymy do nielicznych krajów w Europie, gdzie prawie 30 proc. rynku to produkcje rodzime, które zdobywają serca i umysły widzów w kinach. I oby tak zostało – mówiła, odbierając PRotona. Nagrodę wręczył Marcin Kaszuba z Narodowego Banku Polskiego, reprezentant zespołu nagrodzonego rok temu w tej kategorii.

W kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji” zwyciężył zespół Stowarzyszenia WIOSNA (projekt Szlachetna Paczka) reprezentowany przez Agnieszkę Czaplę, Edytę Drozdowską i Ewę Pawełczyk. Nagrodę wręczyły Anna Orzech i Karolina Rojek z nagrodzonego w zeszłorocznej edycji zespołu WOŚP.

Laureatem PRotona w kategorii „Rzecznik prasowy” został ks. Józef Kloch, który przez 12 lat pełnił funkcję rzecznika Episkopatu Polski i, jak stwierdził, był ogniwem w moście, który łączy media i Kościół. Nagrodę odebrał z rąk zeszłorocznego zwycięzcy, Marcina Gruszki z Play. Ks. Józef Kloch Nagrodę zadedykował pamięci abp. Józefa Życińskiego który, jak zaznaczył laureat, uczył go otwartości na media.

W kategorii „Osoba zespół ds. kampanii w social mediach” zwyciężył Grzegorz Nawacki z Pulsu Biznesu. Jak podkreślił, szczególnie docenia tę nagrodę, bo zdaje sobie sprawę, że nie jest łatwo przyznać ją komuś spoza branży. – Nie chodzi o to, że pisali, że Nawacki wymyślił taką akcję, ale o to, że ważne było, o co Polakom chodzi – dodał, komentując akcję „Jedz jabłka”. Nagrodę wręczył Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.

Zwycięzcą w kategorii „Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR” została prof. Krystyna Wojcik ze Szkoły Głównej Handlowej. Nagrodę odebrała z rąk zeszłorocznej laureatki w tej kategorii, dr Ewy Hope z Politechniki Gdańskiej.

Najwięcej głosów w kategorii „Debiut w PR” zdobyła Anna Piwowarczyk ze Stowarzyszenia Wiosna. Jak zdradziła, w pracy kieruje się mottem: „Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm rodzi jakość, a jakość to jest luksus”. PRotona wręczył zwycięzca w tej kategorii w 2014 roku, Krystian Stopka ze Stowarzyszenia Wiosna, organizatora projektu Szlachetna Paczka.

„Nagroda publiczności” trafiła do dr Marii Buszman-Witańskiej. – Wszystkie pozytywne emocje i pasja do ludzi i do PR-u znalazły odzew w tej nagrodzie – powiedziała laureatka. Tradycyjnie nagrodę w tej kategorii wręczyła Kinga Kubiak, dyrektor wydawnicza PRoto.pl.

PRotonem TERAZ POLSKA nagrodzono Agnieszkę Gryzik i Tomasza Pietrasieńskiego z Ośrodka Przetwarzania Informacji. Wręczał go dyrektor Konkursu Teraz Polska, Michał Lipiński. – Promujemy osiągnięcia polskich naukowców, starając się mówić bardzo prosto o rzeczach bardzo skomplikowanych – podsumowała Agnieszka Gryzik, odbierając nagrodę.

Laureatów w poszczególnych kategoriach wskazało w głosowaniu 243 członków Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Wyjątek stanowiła Nagroda Publiczności, przyznana na podstawie głosowania czytelników PRoto.pl. Mogli oni wybierać spośród wszystkich osób zgłoszonych w poszczególnych kategoriach. Natomiast laureaci PRotona TERAZ POLSKA zostali wyłonieni na podstawie decyzji ekspertów Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF