Przydatne wskazówki i porady dla Marketerów podczas in Digital Marketing Conference 03.-04.10.2018

94

Wydarzenie obowiązkowe dla każdego Marketera, który chce zwiększyć obecność firmy w sieci lub sprzedaż swojego produktu online. Już 3-4 października w Warszawie. Przekonaj się, dlaczego nie może Ciebie tam zabraknąć.

Konferencja in Digital Marketing odbędzie się w Warszawie. To 1920 minut starannie przygotowanej  merytoryki i ponad 45 tematów w całości poświęconych tematyce marketingu internetowego i pracy w świecie online.

Podczas 2 dni,  na 2 równolegle działających scenach wystąpią świetni eksperci z Polski i zagranicy gotowi podzielić się swoim bezcennym doświadczeniem. To przede wszystkim praktycy, nie teoretycy marketingu. Skorzystaj z ich obecności i zadaj indywidualne pytanie uwzględniające specyfikę Twojej branży.

Eksperci przedstawią  wskazówki, zalecenia i praktyczne porady z niemal każdego obszaru Digital marketingu, a wszystko to na podstawie danych, badań i case studies oraz sytuacji z (zawodowego) życia wziętych.

 

Otwarte równocześnie 2 sceny pozwolą Ci dopasować program do własnych zainteresowań. Stwórz swoją indywidualną agendę, która maksymalnie będzie odpowiadała Twoim potrzebom.

Fantastyczni uczestnicy – co roku na in_DM przyjeżdża wiele ciekawych, chętnie rozwijających się profesjonalistów. Poznajcie się, bo naprawdę warto. Pomogą Wam w tym sesje networkingowe, a także przyjemnie urządzona strefa chillout, skąpana w zieleni. Będziecie mieli też czas na umocnienie nawiązanych relacji w luźniejszej już atmosferze podczas afterparty.

Oprócz tego przewidziano moc aktywności, atrakcji oraz konkursów z nagrodami.

 

Przyjedź, w pakiecie ALL INCLUSIVE in_DM:

merytoryka, materiały elektroniczne, welcome pack, miejsce do rozmów i integracji, lunch, kawa, domowe ciasta, networking ułatwiający nawiązywanie kontaktów, aktywności, nagrody, konkursy, after party, certyfikat, materiały video* – TY WYBIERASZ.

 

Wydarzenie jest akredytowane przez IAB Polska, co oznacza, że biorąc w nim udział możesz uzyskać punkty recertyfikacyjne DIMAQ (certyfikat Digital Marketing Qualification).

 

Czuj się zaproszony!

Szczegóły i bilety na www.indm.pl

 

Wśród ponad 45 tematów:

Influencer Marketing – jakimi kryteriami się kierować przy doborze Influencerów. /Olga Gralińska, Play

OPIS : Po influencer marketing sięga obecnie coraz więcej firm, włączając w swoją strategię komunikację poprzez kanały Youtuberów czy gwiazdy Instagrama. Ale od czego zacząć i co zrobić, żeby takie działania były skuteczne? Podczas swojego wystąpienia Olga opowie, jakimi kryteriami najlepiej kierować się dobierając influencerów do współpracy z marką, a także jakie elementy są najbardziej istotne w takiej współpracy.

Co zrobić, żeby Twoje reklamy Google Ads były wartościowe, przejrzyste i wiarygodne. /Krzysztof Wroński, Semhouse

OPIS:

– na jakie ustawienia zwrócić uwagę w poszczególnych typach kampanii,
– jakich błędów się wystrzegać,
– jak wykorzystać Machine Learning w kampaniach,
– jakie pułapki niosą za sobą automatyczne ustawienia,
– jak wykorzystywać listy remarketingowe z Google Analytics.

Odczarowujemy (produkcję) VIDEO. Prosto, pewnie i do codziennego użytku. /Piotr Ananicz, Wytwórnia Filmów Wariacja

OPIS:

W zależności od sposobu promocji, treści z dołączonym video potrafią zbierać od kilku- do nawet kilkudziesięciu razy więcej kliknięć niż te, które mają tylko zdjęcie.
– Produkcja filmów przez studia filmowe nie jest jednak tania, ale sięganie po w pełni profesjonalne rozwiązania nie zawsze jest niezbędne.
– Samodzielne rozpoczęcie tworzenia treści filmowych może wydawać się trudne, natomiast w istocie zupełnie nie musi takie być.
– Wiele osób podejmuje nieśmiałe próby i nie znajduje zadowolenia w efektach, ale gdy pozna się kilka podstawowych zasad okazuje się, że łatwo można dojść do satysfakcjonujących wyników.
– Koszty wejścia w tę dziedzinę marketingu nie muszą być wysokie – początkowy sprzęt można zakupić za kilkaset złotych, a miesięczna promocja nie musi przekroczyć 100 zł.
– Szybki rozwój technologii, w tym również prędkości i dostępności Internetu zaraz sprawi, że w sieci proste video będzie tym, czym wczoraj było zdjęcie. Warto się do tego przygotować.

Źródła pozyskiwania leadów B2B. /Robert Marczak

OPIS: Dlaczego pozyskiwanie leadów to proces, a drogi na skróty najczęściej prowadzą w ślepą uliczkę? Z prezentacji dowiesz się, jak zaplanować i przygotować proces pozyskiwania leadów, aby marketing dostarczał leady, które są wartościowe dla działu sprzedaży. W trakcie prezentacji Robert przedstawi najważniejsze wskazówki, które pomogą Ci przygotować się do działań leadgeneration, a także poznasz narzędzia, które ułatwią Twoją pracę.

Trendy w Digital marketingu, czy jeszcze może nas coś zaskoczyć. /Aleksandra Bujnowska, Havas Media

OPIS: W ostatnim czasie hasła viewability, brandsafety, fraudy zdominowały dyskusje o digital marketingu. Czy jest coś, co faktycznie może nas jeszcze zaskoczyć? Influencerzy, video, czy AI? Istnieje wiele rankingów i zestawień najważniejszych trendów. Na co zwracać uwagę, za czym podążać, czy wszystkie trendy są ważne? Zapraszamy na prezentację, która będzie drogowskazem po musthave w digital marketingu i trendach, które warto obserwować.

Narzędzia Digital marketingu. Co nowego, co godnego do polecenia. /Artur Kurasiński

OPIS: Arsenał marketera – przegląd narzędzi, dzięki którym zapanujesz nad digitalnym chaosem.
– Jakiego typu narzędzia (płatne i bezpłatne) warto znać AD 2018
– Tricks&tips związane z social media
– Jakie narzędzia są hot i w poznanie których warto zainwestować swój czas?

Marketing automation – czyli jak przekuć leady w klienta. /Michał Korba, iWisher.pl

OPIS: Jak sprawić, aby z anonimowego ruchu, który sprowadzimy na naszą stronę internetową wygenerować szansę sprzedażową czyli leada, jak nastepnie tę szansę sprzedażową podgrzać, aby nasz prospect był gotowy do zakupu, czyli: czym jest leadnurturing oraz jak domykać transkację wykorzystując do tego zautomatyzowaną oraz ręczną komunikację. Tego wszystkiego dowiesz się w trakcie prezentacji. Oprócz tego poznasz najlepsze praktyki tworzenia komunikacji uwzględniającej wiele kanałów (email, pop-up, chat, sms, push) i głęboką personalizację, czyli dowiesz się jak mówić do właściwych osób, właściwym kanałem, we właściwym momencie ich ścieżki zakupowej.

Jak pozyskiwać przy pomocy sieci społecznościowych wartościowe kontakty biznesowe oraz sprzedażowe. /Łukasz Kosuniak, B2B Power Group

OPIS: Podczas prezentacji dowiesz się w jaki sposób zwiększyć ilość wartościowych leadów dzięki wykorzystaniu możliwości nowoczesnych platform społecznościowych – w szczególności LinkedIn.

Poznasz taktyki identyfikacji wartościowych klientów, sposoby nawiązywania kontaktu oraz konwersji relacji na leady sprzedażowe. Prezentacja oparta jest o nowoczesną metodykę MARS1 zakładającą ścisłą integrację działań marketingowych i sprzedażowych w pozyskiwaniu klientów B2B.

Zasięg bezpłatny na Facebooku – czy jeszcze istnieje? Co wpływa na nasz zasięg organiczny i jak budować go po zmianie algorytmu EdgeRank. / Franciszek Georgiew, SocialTigers

OPIS: Od początku roku na grupach branżowych regularnie powraca temat drastycznie malejących zasięgów. Zanim powiesz, że to przez Facebooka, który każe sobie płacić za wyświetlanie postów naszym odbiorcom, dowiedz się:
– Jakie są największe mity dotyczące zasięgu postów?
– Co tak naprawdę na niego wpływa?
– Jak możesz zwiększać zasięg swoich postów – także po zmianie algorytmu Facebooka?

Mały budżet – duże oczekiwania, czyli jak zrobić Videomarketing, które wygląda profesjonalnie i daje dobre rezultaty. /Karol Wyszyński, Los Videos

OPIS: Videomarketing może kosztować 5 tys lub 500 tys. Jak to mówią „sky is the limit”, albo „nie ma takiego budżetu jakiego agencja nie przepali”. Czy to oznacza, że mając niewielki budżet musimy porzucić nowy trend i skoncentrować się na innych obszarach? Niekoniecznie. Karol pokaże Wam w jaki sposób przygotować i wyegzekwować kampanię videomarketingową niższym kosztem.

Co się zmieniło oprócz skasowania Word z Ad(Word)s po 18 latach? /Karol Dziedzic

OPIS: Poznaj nowości, które przyszły wraz z nowym interfejsem Google Ads: podsumowanie zmian, nowych metod targetowania oraz sposobów na optymalizację. Sprawdź czy coś istotnego Cię nie ominęło!

Wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce. /Andrzej Gruszka, Hexecapital

OPIS: Zmiany, jakie zaszły w komunikacji, wymuszają na PR-owcach potrzebę ciągłej nauki zawodu. Umiejętność tworzenia informacji to dziś o wiele za mało, tak jak znajomość podstawowych technik PR. Technologia otwiera coraz to nowe możliwości i tym samym wpływa na na zmiany w public relations. PR wymaga pewnej precyzji w planowaniu i realizacji działań oraz zdolności do wciskania odpowiednich przycisków oraz właściwego doboru słów w komunikacji. Umiejętności tych można się oczywiście nauczyć. Z pozoru mogą wydawać się proste, ale to tylko pułapka, w którą wpada wiele firm. W trakcie prezentacji poznasz wyzwania nowoczesnego PR, dzięki którym łatwiej będzie Ci stosować public relations w praktyce.

Jak zrozumieć mobilnego konsumenta aby zacząć skutecznie sprzedawać. Dane i zalecenia. /Łukasz Felsztukier, Hycom

OPIS: Mimo, że ruch z urządzeń mobilnych już dawno zdominował ruch z desktopów, to nadal urządzenia stacjonarne odpowiadają za 2/3 transakcji w sieci. Dlaczego tak się dzieje? Czy użytkownicy smartfonów nie lubią kupować, czy po prostu nie potrafimy skutecznie do nich sprzedawać? W trakcie prezentacji Łukasz przedstawi dane pozwalające lepiej zrozumieć użytkownika mobilnego i jego przyzwyczajenia oraz pokaże, jak skutecznie podnosić konwersje w mobilnym e-commerce.

Storytelling – wskazówki jak budować dobrą historię. /Marcin Woźniak, LiquidThread (PublicisMedia)

OPIS: Storytelling marek – to brzmi świetnie. Wobec ciekawej historii trudno pozostać obojętnym, wobec samej marki – łatwo. Ale jak opowiadać, gdy uwaga konsumenta jest bardzo rozproszona, a my jesteśmy ograniczeni dostępnymi formatami reklamowymi? Zapraszamy na prezentację, w której Marcin przedstawi zasady skutecznego marketingu narracyjnego.

Digital communication plan – jak zaplanować obecność marki w digitalu? 5 pierwszych kroków. /Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine

OPIS: Wchodząc po raz pierwszy na poważnie w digital, każda marka musi indywidualnie decydować o tym, jakie cele marketingowe chce osiągnąć i w jaki sposób. Podczas wystąpienia Marta i Kuba opowiedzą o 5 pierwszych krokach w świecie online, dzięki którym marka będzie na odpowiedniej ścieżce. Podadzą przykłady jak odpowiednio dobrane cele, kanały, narzędzia, content, nawet przy stosunkowo niewielkim budżecie mogą przynosić bardzo satysfakcjonujące efekty. Opowiedzą też dlaczego czasami z niektórych działań warto zrezygnować i skoncentrować się na wybranych obszarach online marketingu. W trakcie prezentacji uczestnicy otrzymają garść praktycznych rad i wskazówek, jak skutecznie zaplanować obecność marki w digitalu.

Proste i skuteczne kampanie z influencerami. Rozwiązania generujące konkretne i bezpośrednio mierzalne efekty. /Kamil Bolek, LifeTube

OPIS: Influencer marketing to obecnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Angażuje różne grupy docelowe, omija adblocki, jest natywne i potrafi generować nawet 600% ROI. Jednak większość kampanii, o których słyszymy, które otrzymują nagrody, których nierzadko sami jesteśmy odbiorcami, to kampanie największych marek współpracujących z gwiazdami internetu i inwestujących w te współprace coraz pokaźniejsze budżety marketingowe. Czy influencerzy są zatem tylko dla dużych firm, których celem najczęściej są działania wizerunkowe? Zdecydowanie nie! I to właśnie Kamil zamierza udowodnić w czasie swojego wystąpienia. Jakie narzędzia dołączyć do influencer marketingu, aby otrzymać konkretne efekty. Jakie kampanie z youtuberami przynoszą najlepsze efekty. Jakie cele można w ten sposób zrealizować. I dlaczego influencer marketing wcale nie musi być kreatywny. Wszystko na przykładach i konkretnych wynikach prostych, ale skutecznych kampanii z influencerami.

Prosty sposób na poprawę UX – analityka w procesie tworzenia produktu. /Paulina i Kamil Walkowiak, cux.io

OPIS: Decyzje o rozwoju produktu często podejmujemy intuicyjnie albo na podstawie obserwacji rynku i konkurencji. Okazuje się jednak, że największą konkurencją, są przeszkody, jakie musi pokonać klient, żeby w pełni wykorzystać potencjał produktu/usługi. Warto zatem, w procesie rozwoju produktu skupić się na naszych klientach, tym kim są i na jakie problemy realnie napotykają. Badania użytkowników to jeden ze sposobów, ale mają swoje wady – przede wszystkim koszty i czas, który musimy na nie przeznaczyć. Paulina i Kamil opowiedzą o przekuwaniu danych o użytkownikach, które już posiadamy, w wartościowe insighty oraz jak realnie poprawić UX i efektywnie rozwijać produkt. Słowem będzie o wykorzystaniu analityki w rozwoju produktu.

Jak najlepiej możesz wykorzystać gaming w komunikacji marki? /Piotr Bombol i Jasmin Zäsar, Gameset

OPIS: W Polsce jest już 16 mln graczy, a gaming coraz silniej wpływa na postawy konsumentów. Coraz większa liczba marek angażuje się w komunikację do graczy i zdobywa uznanie tej grupy. Piotr i Jasmin pokażą przykłady najlepszych kampanii gamingowych i zasady ich tworzenia tak, żeby każdy z uczestników prezentacji mógł wygrać marketingową grę o graczy.

Jak poprawnie mierzyć skuteczność kampanii influencer marketingu? /Janina Bąk, Janina Daily

OPIS: Z tej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób interpretować statystyki kluczowe dla influencer marketingu. Janina opowie o tym, jakie wskaźniki warto mierzyć w kampanii, a także zaprezentuje narzędzia, które pozwolą łatwo ocenić efekty współpracy z influencerem.

Jak dobrać strategię komunikacji on-line w mojej kategorii produktowej? /Marcin Wójtowicz, ThinkECO

OPIS: Co łączy bank, biuro podróży, płyn do mycia naczyń i czekoladę? Nic. Są to produkty, które spełniają nasze różne potrzeby, inaczej je konsumujemy, inaczej kupujemy, inny jest poziom zaangażowania w markę oraz inna rola Internetu w ich reklamowaniu. Dlaczego więc w konstruowaniu strategii komunikacji on-line w naszej kategorii korzystamy często z gotowych schematów? Czy płyn do mycia naczyń naprawdę musi angażować w social media, żeby się lepiej sprzedawał i czy bank musi produkować content, żeby miał lojalnych klientów? W prezentacji przedstawione zostaną kluczowe czynniki, które trzeba brać pod uwagę konstruując strategię komunikacji on-line w danej kategorii produktowej. Porównane zostaną różne strategie i przedstawione najlepsze przykłady jej implementacji. Wiedza zdobyta podczas prezentacji pomoże w zoptymalizowaniu działań komunikacyjnych w Internecie marki na której pracujesz.

Jak wykorzystać social media, żeby poznać i zrozumieć grupę docelową? Przykłady z badań polskich firm z obszaru e-commerce. /Jan Zając, Sotrender

OPIS: 

– dlaczego media społecznościowe to kopalnia wiedzy o charakterystykach grup docelowych – i jak to się zmieniło po aferze Cambridge Analytica
– sposoby wykorzystania danych behawioralnych z mediów społecznościowych do konstrukcji person i opisu grup docelowch
– zakres informacji możliwych do pozyskania z mediów społecznościowych – i jak się to zmieniło po RODO
– case study: mapowanie stylu życia i wartości użytkowników aplikacji mobilnej B2C
– case study: subskrybenci newslettera B2B oraz wykorzystanie tej wiedzy w decyzjach strategicznych
– case study: porównanie osób dokonujących zakupów i tych porzucających koszyki (case study B2B / B2C)

Co znaczy „skuteczna kampania” w digitalu i telewizji. Case studies z różnymi wymiarami efektywności kampanii. /Marta Sułkiewicz, Gemius

OPIS: Skuteczna kampania to taka której efekty realizują ustalony wcześniej cel. A ten może być krótkoterminowym skokiem sprzedaży lub długoterminowym działaniem w obszarze podnoszenia świadomości marki czy kojarzenia jej z odpowiednimi wartościami. W zależności od tego jak określony jest cel kampanii różne będą optymalizacje media splitów między tv i digitalem, różne kreacje i oczywiście odmienne kryteria oceny efektywności kampanii. Podczas prezentacji Marta opowie o grzechu shorttermizmu, o ciekawych realizacjach celów długoterminowych i o zasobach danych, które stają się niezbędne na każdym etapie – od definiowania celów, poprzez planowanie, tworzenie kreacji, po codzienną optymalizację i analizę efektów.

Wideo się w głowie nie mieści. Potencjał przekazu on-line, który najbardziej angażuje ludzki mózg. /Anna Gumkowska, Gazeta.pl

OPIS: Według badań przeciętny internauta spędza 2 godziny na dobę oglądając video on-line. Przekaz wizualny jest przyswajany przez ludzki mózg około 600 000 razy szybciej niż tekst. Czy jako branża wykorzystujemy potencjał, który niesie wideo? Co marketerom wychodzi, a co się jednak nie sprawdza? Wideo to nie tylko viewability, completion rate czy CTRy.

Wyniki badania oraz interesujące case study.

KIEDY?- co wiemy o timingu w Digitalu. /Agnieszka Stelmaszczyk, Feno.pl

OPIS: 

– czy w komunikacji digitalowej jest Prime Time?
– co wiemy o konwersyjności poszczególnych dni tygodnia?
– jak działa reguła 3/30/3 w digital signage?
– co nam daje real-time w komunikacji?

Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. /Anna Przybysz

OPIS: Skuteczna komunikacja w XXI wieku to nie tylko wyzwanie, ale także źródło zagrożeń dla marek i biznesu. Poważny kryzys wizerunkowy niesie ze sobą realne ryzyko strat finansowych, wizerunkowych, a także utraty wartościowych pracowników. W trakcie prelekcji Anna przedstawi plany działania, które warto wdrożyć w Twojej firmie, by przygotować się na wypadek kryzysu oraz omówi potencjalne źródła kryzysu i sposoby reagowania na nie.

Content marketing w strategii rocznej, czyli długofalowe zarządzanie treścią. /Mateusz Koronkiewicz, IPG Mediabrands

OPIS: Marketerzy dysponują obecnie ogromną ilością assetów reklamowych. Taki nadmiar treści może prowadzić do problemów z odpowiednim zarządzaniem szeroko pojętą komunikacją. Podczas wystąpienia Mateusz opowie o naszym podejściu do zarządzania contentem, zgodnym z metodologią 3H (Hero, Hub, Hygien). Wskaże, kiedy powinniśmy wykorzystywać spoty video (TVC), dlaczego powinniśmy planować akcje viralowe/wizerunkowe oraz do czego posłuży nam szeroko rozumiany content marketing.

Czy na pewno Cambridge Analytica to diabeł z naszej bajki? Dobre i złe strony modelowania behawioralnego i segmentacji danych. /Piotr Krauschar, F11 Agency

OPIS: Media społecznościowe w czasach sprzed RODO udostępniały marketerom wiele danych, które pomagały w zacieśnianiu relacji marek z Klientami – mogły być one bardzo bliskie. Dziś jest podobnie, choć bardziej odpowiedzialnie. O tym jak to zrobić, dowiesz się podczas tego wystąpienia.

Marketing oczami kreatynego. Sztuczki, patenty i triki. /Adam Smereczyński, Maciek Kozina, VML

OPIS: Opowiedzą jak szukać ciekawych pomysłów na komunikację w szeroko pojętym Digitalu.

i więcej!

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };