Radom niestandardowo w Discovery

3 018

Discovery Media, dział sprzedaży czasu reklamowego kanałów z portfolio Discovery Networks CEEMEA, rozpoczyna nowy projekt przygotowany dla miasta Radom. W ramach współpracy, na antenie Discovery Channel oraz Discovery Science, zostanie przeprowadzona niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek miasta, oparty na technice i precyzji.

W ramach projektu, który wystartował 6 września i potrwa do początku października br., Discovery Media Brand Partnership wspólnie z działem promocji miasta Radom przygotował trzy filmy – winiety programowe o długości 90 sekund – które będą emitowane na antenach Discovery Channel i Discovery Science. Materiały zostały zrealizowane na początku lipca br. na radomskim lotnisku wojskowym, Grodzisku Piotrówka, gdzie odbywały się prace archeologiczne oraz w Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera przy firmie RadWag.

Filmy powstały w konwencji programów Discovery Channel. Każda z trzech historii opowiada o życiu bohatera związanego z Radomiem, jego pracy i samorealizacji. Wszystkie zwracają uwagę na wysokie kompetencje mieszkańców miasta, a także ich pasje.

W ramach projektu Discovery Media Brand Partnership oprócz 90 sekundowych winiet, przygotowało również 4,5 minutowy film oraz 20 minutowy materiał w formie reportażu TV z badań archeologicznych w Grodzisku Piotrówka, na potrzeby promocyjne Urzędu Miasta. Producentem wykonawczym materiałów jest dom produkcyjny Timecode.

– W projekcie dla Radomia chcieliśmy przełamać schematyczne rozwiązania, którymi zwykle promują się polskie miasta. Zespół Brand Partnership Discovery Media aktywnie włączył się w prace nad produkcją filmów, dzięki czemu powstał materiał doskonale wykorzystujący charakterystyczne cechy programów znanych widzom kanałów Discovery – mówi Marcin Łukasiewicz, ad sales director Poland w Discovery Media. 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };