Renault wspiera sprzedaż aplikacją mobilną

1 760

Mood, światowy lider marketingu i Experience Design, wspiera organizacyjnie oraz technicznie sprzedaż najnowszego modelu Clio marki Renault. Francuski koncern samochodowy, stworzył specjalną aplikację mobilną na tablety, dzięki której goście salonów firmowych, mogą dowolnie konfigurować wygląd oraz wyposażenie auta, co znacznie ułatwia klientom marki podejmowanie decyzji zakupowych. System został zamontowany w 57 lokalizacjach Renault w Polsce i w ponad 1750 w całej Europie. Mood odpowiada za project management przedsięwzięcia i koordynację techniczną.

Mood wspiera markę Renault w realizacji nowoczesnego projektu wzmacniającego sprzedaż nowego modelu Clio. Dzięki stworzeniu przez Renault specjalnej aplikacji na tablety, producent francuskich samochodów, oferuje swoim klientom unikatową i spersonalizowaną metodę zakupów. System został wdrożony w 57 salonach w Polsce i w ponad 1750 lokalizacjach w całej Europie.

Zespoły sprzedażowe Renault wyposażone w interaktywną aplikację, mogą w szybki i efektowny sposób pokazywać różne konfiguracje nowego Clio. Klienci mogą teraz w sposób wirtualny dobierać kolor auta, felg, rodzaj tapicerki, poziom wyposażenia, silnik czy też dodatkowe akcesoria. Aplikacja pozwala także na aktualny podgląd ceny za wybraną konfigurację samochodu. Dodatkowo klienci mogą pobierać broszury informacyjne z grafikami spersonalizowanego modelu.

Renault aplikacja

Mood zajmuje się project managementem całego przedsięwzięcia. Jest dostawcą urządzeń technicznych i operatorem, odpowiedzialnym za wdrożenie i funkcjonowanie sprzętu i aplikacji w Sieci. Specjaliści od Experience Design, zajmują się także koordynacją działań wszystkich uczestniczących w projekcie podmiotów, a także pilnują, aby działania były prowadzone zgodnie z harmonogramem.

To nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży stworzone przez Renault, tworzy nowe relacje między handlowcem a klientem. Dzięki wprowadzonym koncepcjom technologicznym, Renault może poszczycić się teraz jeszcze bardziej zindywidualizowaną obsługą klientów i tworzy tym samym nową i lepszą jakość w sprzedaży aut w Polsce. Koncepcja tego projektu od razu nam się spodobała i jesteśmy zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w jego realizacji- mówi Selvi Śnieżek, account & project manager w Mood Polska.

Umowa o współpracy przy projekcie, została podpisana na 36 miesięcy. Renault planuje rozszerzenie projektu na kolejnych rynkach sprzedaży.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };