...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

RUSZA KONKURS „KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2015”

Rozpoczyna się kolejna, ósma już edycja konkursu na najlepszą kampanię społeczną. Wszyscy zainteresowani udziałem mogą przesyłać swoje zgłoszenia przez kolejne cztery tygodnie. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej gali pod koniec maja.

 

W konkursie „Kampania społeczna roku 2015” mogą brać udział agencje reklamowe i public relations, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w ubiegłum zrealizowali właśnie kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespołeczne.pl będą mogli głosować w jednej z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

W pierwszym etapie oceny zgłoszeń wprowadzona zostanie preselekcja – mówi Paweł Prochenko, prezes Fundacji Komunikacji Społecznej, organizatora konkursu – Ponadto, jurorzy nie będą mogli oceniać projektów, które były przez nich realizowane lub w jakikolwiek sposób mieli z nimi związek. Z tego powodu zostaje wprowadzona klauzula konfliktu interesu, obecna przy ocenie każdej kampanii – dodaje.

W tegorocznej edycji konkursu wprowadzonych zostanie szereg zmian, mających na celu usprawnienie procesu wyboru zwycięskich kampanii. Za audyt procedur i bezstronności konkursu odpowiedzialna jest firma Sustainers.Poza usprawnieniami w zakresie procesu oceny zgłoszeń, ogólna formuła konkursu pozostaje taka sama jak w latach poprzednich. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 9 kategoriach:

  • Kampanie organizacji pozarządowych,

  • Kampanie instytucji publicznych,

  • Kampanie lokalne,

  • Kampanie 1%,

  • Marketing zaangażowany społecznie (CRM),

  • Kampanie firm i fundacji firm,

  • Programy edukacyjne firm,

  • Akcje zaangażowane firm,

  • Akcje zaangażowane społecznie (kampanie społeczne rozumiane jako inicjatywy
    i działania osób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach).

Przewidziano także zgłoszenia w dodatkowych kategoriach tematycznych (aby zgłosić kampanię w jednej z tych kategorii, należy ją zgłosić także w jednej z wyżej wymienionych kategorii głównych):

  • Kampanie o tematyce ekologicznej

  • Kampanie o tematyce zdrowotnej,

  • Kampanie związane z marketingiem miejsc i rozwojem regionalnym.

W każdej kategorii Jury przyznać może 1 nagrodę główną i 1 wyróżnienie.

Ponadto Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia, m.in. za:

  • Najlepsze działania PR,

  • Najbardziej inspirującą kreację reklamową,

  • Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe,

  • Kreatywne działania OOH,

  • Wyróżnienie specjalne.

Termin zgłaszania kampanii do konkursu upływa 15 marca, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród pod koniec maja br.

::

Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.

Więcej szczegółów na temat konkursu: konkurs.kampaniespoleczne.pl

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF