Rusza międzynarodowa kampania Warmii i Mazur

4 620

Region Warmii i Mazur będzie promowany do końca października br. w siedmiu krajach europejskich. Reklamy pojawią się m.in. na antenie najpopularniejszych telewizji, w internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych. Ma to być największa promocja regionu w jego historii.

Kampania medialno-wizualna obejmuje siedem europejskich krajów: Polskę, Niemcy, Czechy, Belgię, Litwę, Słowację i Ukrainę. Potrwa do końca października, a jej koszt wynosi ponad 9 mln 777 tys. zł. Autorem strategii i kreacji jest agencja RedComm i Studio Gravite.

Osią komunikacji w kampanii jest hasło „Cudownie!” uzupełniane w poszczególnych odsłonach szeregiem emocjonalnych dopowiedzień, np. „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć“.

„Drukowana“ część kampanii pokazuje nie tylko najpiękniejsze zakątki Warmii i Mazur, ale nawiązuje również do znanych postaci jak Mikołaj Kopernik oraz ciekawych wydarzeń, np. bitwa pod Grunwaldem. Przede wszystkim jednak kreacja kładzie nacisk na emocje jakie towarzyszą pobytowi w Krainie Tysiąca Jezior.

– W kampanii chcieliśmy wykorzystać to, co udało się już osiągnąć dzięki akcji „Mazury cud natury”, która zbudowała w świadomości Polaków poczucie, że Mazury to  wyjątkowe miejsce – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny i zarządzający RedComm. – Tamte działania skupiały się przede wszystkim na przekazie wizualnym podkreślającym piękno przyrody. My dołożyliśmy do tego emocje i w ten sposób powstał spójny i całościowy komunikat. Pokazujemy, jakie emocje towarzyszą ludziom w różnych miejscach Mazur. Można poczuć się tu cudownie na wiele różnych sposobów: zrelaksować się, poczuć spokój, zakochać się, popłynąć w rejs, przeżyć przygodę – dodaje Bacia.

W ramach kampanii wkrótce w największych telewizjach będą emitowane dwa spoty, m.in.  w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, Fox Life, TVN Style, Comedy Central czy BBC Knowledge. Mazury są też promowane na billboardach, w internecie, pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach outdoorowych. 

Kampania jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };