Samsung, Apple i ołówek

2 561

Spot telewizyjny nowego tabletu od firmy Apple – iPada Air – został ciepło przyjęty nie tylko przez użytkowników urządzeń tej marki. Nic dziwnego, pomysł ze schowaniem urządzenia za ołówkiem jest dość niestandardowy.


Warning: array_merge(): Argument #1 is not an array in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/modules/sitemap/video_info.php on line 525

Spot Samsunga Galaxy Tab Pro.

Na spot reklamujący iPada Air postanowił odpowiedzieć Samsung przy okazji premiery tabletów z serii Galaxy Tab Pro. Reklama koreańskiego producenta również odwołuje się do motywu z ołówkiem. Z tą różnicą, że schowany za nim jest nie tylko tablet Appla, ale również Samsunga. Poza tym spot mocno akcentuje możliwość pracy na kilku aplikacjach jednocześnie w przypadku Galaxy Tab Pro.

Jest to przykład reklamy porównawczej dwóch produktów, która jest popularna w Stanach Zjednoczonych. Już do klasyki reklamy przeszły tak zwane „billboardowe wojny” europejskich producentów samochodów. Również w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) marki nie unikają dyskusji między sobą na oczach milionów klientów.

Koniec końców, z takich potyczek wszyscy wychodzą zwycięsko. Pozostaje nam żałować, że nad Wisłą reklamodawcy ciągle boją się wchodzić w interakcje pomiędzy sobą.

::

Jak Wam się podobają oba spoty? Czekamy na odpowiedź wideo producentów ołówków!

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };