...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

San Markos wypromuje lubelskie

Agencja San Markos wygrała otwarty przetarg na kampanię promocyjno-wizerunkową województwa lubelskiego. Oferta została wybrana jako najlepsza spośród 13 zgłoszonych do przetargu. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski.

Kampania promocyjna, którą dla samorządu województwa lubelskiego opracuje i zrealizuje San Markos, ma pokazać potencjał oraz walory gospodarcze i turystyczne regionu. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnych inwestorów, jak również zachęcenie turystów do spędzenia wypoczynku na Lubelszczyźnie.

W ramach kampanii promocyjno-wizerunkowej agencja San Markos opracuje strategię i hasło reklamowe dla województwa, stworzy 45-sekundowy spot reklamowy oraz przygotuje kreację outdoorową.

– Promocja regionu to trudny temat. Znalezienie platformy komunikacji, która będzie akceptowalna dla tak szerokiej grupy, a jednocześnie nie będzie banalnie generyczna, to prawdziwe wyzwanie. Kluczowy jest brief – mówi Piotr Zajlich, dyrektor strategiczny i kreatywny San Markos. – Muszę przyznać, że osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta to prawdziwi fachowcy – zrobili to bardzo dobrze. To dzięki ich pracy przy opracowaniu wytycznych mogliśmy przygotować odpowiedni koncept – dodaje Zajlich.

::

Zobacz także: Lublin skraca dystans – fragmenty rozmowy z Krzysztofem Żukiem, prezydentem Lublina na temat kierunków rozwoju, podejmowanych krokach i współpracy władz miasta z biznesem i uczelniami.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF