Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum
Kolejna edycja prestiżowego festiwalu reklamy Golden Drum zbliża się dużymi krokami. W poprzednich latach polskie agencje były na nim wielokrotnie nagradzane, tym razem nasz przedstawiciel zasiądzie w jury jako jeden z 10 światowych ekspertów z zakresu komunikacji.
– Dawniej powtarzałem, że nienawidzę reklam, chyba jak każdy. Ludzie nie lubią być wytrącani z czynności przez reklamy. Chcą jednak być w jakiś sposób zabawiani, pochłaniać ciekawe informacje. Chcą się śmiać, płakać, być zaskakiwani. Właśnie na bazie tych potrzeb powstają najlepsze pomysły. Reklama ma stawać się częścią czyjegoś życia. Z drugiej jednak strony „reklama” to termin stary i zbyt wąski. Festiwal musiał więc iść z duchem czasu i ewaluować w stronę branży kreatywnej – mówił przewodniczący tegorocznego jury.
Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.