...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Sheo podpowiada jak zostać vlogerem dzięki „CN Vlog It”

Sheo i Cartoon Network szukają młodych, utalentowanych fanów, którzy chcieliby zacząć przygodę z vlogowaniem. Właśnie wystartował konkurs - CN Vlog It, którego częścią są trwające przez cztery tygodnie wyzwania dla dzieci w wieku od 6-16 lat. Zwycięzca zostanie oficjalnym vlogerem kanału i otrzyma pomoc przy starcie swojego kanału. Partnerem akcji jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a ambasadorem lubiany przez najmłodszych Youtuber Sheo.

 

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odwiedzić stronę vlogit.cartoonnetwork.pl i wykonać przynajmniej dwa z czterech przedstawionych tam wyzwań, które będą publikowane w ciągu czterech tygodni trwania konkursu. Każde z nich polega na nagraniu filmiku na zaproponowany temat i opublikowaniu go na stronie projektu lub na kanale YouTube, jeśli dziecko taki posiada. W witrynie poświęconej akcji dzieci znajdą wskazówki, które pomogą im stworzyć ciekawe prace i dowiedzą się, jak rozpocząć swoją przygodę z vlogowaniem. Spośród wszystkich zgłoszeń Cartoon Network wybierze trzech finalistów i zaprosi ich wraz z rodzicami na warsztaty w Warszawie, które poprowadzi ambasador projektu – vloger Sheo. Ponadto podczas spotkania najmłodsi i ich opiekunowie dowiedzą się, jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci. Porad udzielą im specjaliści z fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która swoim patronatem objęła projekt.

– Ważne jest uczenie dzieci konstruktywnego korzystania z nowych technologii. Właśnie ta idea przyświeca konkursowi CN Vlog It. Uczestnicy przygotują prace we współpracy z rodzicami, co stworzy przestrzeń do rozmowy o dobrych i złych stronach Internetu – mówi Łukasz Wojtasik, ekspert ds. bezpieczeństwa dzieci w internecie z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

– Konkurs jest niesamowitą szansą dla aspirujących młodych twórców na wyzwolenie swojej kreatywności. Jako YouTuber z sześcioletnim stażem dobrze wiem jak trudno jest wypracować sobie sukces, w związku z czym ogromną radość sprawia mi kontakt z osobami, które dopiero zaczynają i czeka ich ta długa droga. Warto wziąć udział, warto być aktywnym i twórczym – o tym opowiem również na warsztatach, których nie mogę się doczekać! – kwituje Sheo, Youtuber, ambasador akcji.

Spośród uczestników warsztatów Cartoon Network wybierze jednego zwycięzcę, który otrzyma laptopa i zostanie oficjalnym vlogerem stacji. Będzie jako pierwszy miał możliwość oglądania i recenzowania nowości stacji, m.in. seriali i gier, otrzyma też wsparcie przy uruchomieniu swojego kanału na YouTube. Wszystkie szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie projektu vlogit.cartoonnetwork.pl.

:

Informacja prasowa/opracowanie: Anita Florek

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF