...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Siłownia zamiast palarni

W centrali PZU w Warszawie otwarto siłownię dla pracowników, która powstała… w miejscu zlikwidowanej palarni. Inwestycja ma być wyrazem troski firmy o zdrowie pracowników.

Projekt likwidacji palarni został poprzedzony konsultacjami z pracownikami. W ramach kampanii antynikotynowej w centrali firmy zostały przeprowadzone sesje terapeutyczne, w których mogli wziąć udział wszyscy pracownicy. W wyniku tych działań większość pracowników biorących udział w warsztatach rzuciła palenie.

Działania z zakresu zaangażowania społecznego firmy w obszarze jej pracowników obejmują m.in. darmową opiekę medyczną czy ubezpieczenie lekowe, darmowe bilety do kina czy program Benefit Deals, a każdemu pracownikowi przysługuje również karta Fitprofit oraz możliwość zapisania się do jednej z grup sportowych PZU Sport Team.

Grupa PZU podkreśla także, że gwarantuje zachowanie właściwych proporcji między pracą a życiem osobistym, a jako sygnatariusz Karty Różnorodności zobowiązuje się do prowadzenia polityki równego traktowania pracowników, zarządzania różnorodnością, a także aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy.

Zatrudnieni mają także możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz mogą zapisać się do Pracowniczego Programu Emerytalnego, do którego przekazywane jest dodatkowe 7 proc. z ich pensji. Dodatkowo mają możliwość skorzystania z nisko oprocentowanych pożyczek inwestycyjnych. 

– Należy pamiętać że stałe podnoszenie zaangażowania pracowników polega nie tylko na stwarzaniu możliwości dodatkowych aktywności czy proponowaniu dodatkowych benefitów wynikających z faktu pracy w naszej firmie, ale również na cyklicznym badaniu zaangażowania, co od dwóch lat robimy – mówi Olga Zarachowicz, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF