...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Smartfon jako niezbędny gadżet

Nastały czasy gdy ludzie porzucają telewizory, a wybierają smartfony. Posiadają one wszystko, czego potrzebuje zwykły użytkownik.

Smartfony stają się naszym głównym gadżetem, którym możemy zastąpić wiele innych akcesoriów typu: GPS, MP3 czy skrzynkę pocztową. W Polsce poziom smartofinizacji wynosi 44 proc. Użytkownicy telefonów komórkowych jeśli mają wybierać pomiędzy stroną mobilną, a tradycyjną wybierają w znacznej części tą pierwszą. Nie muszą nic przybliżać, a treść jest o wiele bardziej czytelna.

Marki, których targetem jest internet mają powody do zadowolenia, ponieważ 74 proc. użytkowników mobilnych ponownie odwiedzi stronę brandu, która działa dobrze na smartfonie, a 79 proc. poszuka innej firmy gdy znaleziona strona nie będzie im się dobrze wyświetlała.

Infografika smartfony w Polsce

Zdjęcie: © treetyZobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF