Social Media Convent już 16 kwietnia w Gdańsku

2 652

Trzecia edycja wydarzenia odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. Uczestnicy dowiedzą się, jak najlepiej działać w mediach społecznościowych, aby budować swoje firmy, zdobywać klientów i promować usługi.

Social Media Convent to międzynarodowe wydarzenie, na którym poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. W tym roku uczestnicy wysłuchają ponad 30 prelekcji o kilkudziesięciu markach. Będą też wykłady o narzędziach do zarządzania kanałami w społecznościach, festival case study oraz #TweetShop.

Pierwszy dzień wydarzenia (czwartek, 16 kwietnia) to Twitter Day, podczas którego wystąpią goście specjalni m. in. Katie Lampe, Partner Manager Twitter oraz Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Stephen D. Mull. Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO. Marki, o których będziemy rozmawiać, to m. in.: Orange Polska, Samsung Electronics Polska, Coca-Cola, Fiat, Tesco czy Audioteka. Z prelekcją wystąpi też 140 Media – wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce. W przerwie pomiędzy prelekcjami uruchomiony będzie TweetShop, w którym za tweeta będzie można nabyć najróżniejsze gadżety.

Drugiego dnia (piątek, 17 kwietnia) – Social Media Day – na uczestników czeka kilkanaście prelekcji o różnorodnej tematyce: usłyszymy m. in. o serwisach: LinkedIn, Hootsuite, Facebook, YouTube, Snapchat czy sekretach tworzenia dobrego contentu oraz wideo dla społeczności. Pierwszym gościem specjalnym drugiego dnia konferencji będzie Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner. Kolejną prelekcję wygłosi Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social.
Również w piątek zobaczymy prezentacje konkursowe agencji walczących w konkursie Case Study Festival o tytuł Social Media SuperStar! Na zgłoszenie do konkursu agencje mają czas tylko do 30 marca. 

– Social Media Convent to jedyne takie wydarzenie poświęcone mediom społecznościowym w całym tego słowa znaczeniu. Liczba prelekcji i wiedza przekazana przez znakomitych, międzynarodowych gości to tylko niektóre atrakcje dostępne na gdańskiej konferencji. Równie ważny jest networking. W tym roku dwóm dniom konferencji będą towarzyszyć dwa wydania afterparty. Pierwsze odbędzie się w klubie Buffet niedaleko ECS, w surowej postindustrialnej scenerii; drugie, 24-godzinne na promie Stena Line, który w ciągu doby popłynie do Karlskrony i z powrotem. Serdecznie zapraszamy! – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Organizatorem Social Media Convent jest trójmiejska agencja Personal PR. Partnerami wydarzenia są: Twitter, 140 Media, Miasto Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Europejskie Centrum Solidarności, BAN, Falcom Social oraz Stena Line Polska. 

Wszystkie szczegóły dotyczące SMC 2015 znajdują się na stronie: www.socialmediaconvent.pl. Oficjalny hashtag wydarzenia to: #SMConvent

::

Social Media Convent to konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. Formuła spotkania to maraton wystąpień, więc przerwy w prezentacjach są tylko na lunch. Wydarzenie jest doceniane za staranny dobór prelegentów i dbałość o jakość prezentowanych wystąpień.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };