Social media dla biznesu: infografika

3 167

Dziś, jeśli nie używasz social mediów Twój biznes może być postrzegany jako konserwatywny i staromodny. Jednak samo istnienie w mediach społecznościowych nie jest kluczem do sukcesu, ważne jest umiejętne wykorzystywanie tej obecności.

Infografika przedstawia prawdziwe „gwiazdy” w social mediach, czyli małe i średnie firmy, które najlepiej funkcjonują na portalach typu Facebook, Twitter czy YouTube w odróżnieniu od biznesowych gigantów. Mniejsze przedsiębiorstwa wykazują się większą aktywnością w mediach społecznościowych, szybciej odpowiadają swoim obserwującym, są tez bardziej kreatywne.

Co warto zapamiętać:

  • odesłania do sklepów internetowych z portali społecznościowych takich jak Twitter, Pinterest, Facebook czy YouTube od 2013 roku wzrosły o 42 proc.
  • wydatki na reklamy społeczne od 2013 roku wzrosły o 40 proc.
  • 1,5 mln fanów wchodzi w interakcje z markami, które obserwuje

Źródło: wersm

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };