Sport, biznes, sponsoring – debata

4 104

Tym razem rozmawiamy o zaletach sponsoringu sportu oraz o problemach związanych z tą sferą aktywności biznesowej.

Co do powiedzenia o modelach współpracy między klubami i firmami oraz o roli sportu w strategiach marketingowych mają: Bartosz Dobrzyński, sponsorship manager, Kompania Piwowarska; Dorota Haller, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej, BNP Paribas Polska; Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu, PKN Orlen; Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu, PKO Bank Polski; Wojciech Szpil, prezes, Totalizator Sportowy; Jakub Szumielewicz, dyrektor wykonawczy, członek zarządu, Legia Warszawa; Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych, PL.2012+? Debatę moderuje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief“.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };