„Stać Cię na emocje” – 4Frame z nową kampanią dla Multikina

193

Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, wprowadzająca specjalną kartę dla uczniów i studentów. M!karta upoważnia do zakupu biletów na seans za jedyne 13,90 zł i jest również programem lojalnościowym dla młodych kinomanów. Za koncept kreatywny i komunikację nowej oferty Multikina odpowiada agencja 4Frame.

Takiej akcji i atrakcyjnych cen w kinach jeszcze nie było! Multikino skutecznie pokazuje, że studentów
i uczniów w końcu stać na absolutnie wszystkie emocje: łzy, śmiech i odwagę. Sieć kin Multikino,
znając potrzeby swoich młodych widzów, którzy w codziennych wyborach stawiają na oszczędność,
wolność, elastyczność i brak długotrwałych zobowiązań w postaci umów, stworzyła ofertę szytą
na miarę ich potrzeb – M!Kartę. Dzięki niej bilety na seanse 2D od poniedziałku do piątku kosztują
jedyne… 13,90 zł.

„M!Karta to oferta szyta na miarę dla Milenialsów, która odpowiada na potrzeby nowych pokoleń,
a koncept przedstawiony przez Agencję 4Frame „Stać Cię na emocje” jest idealnym ich
odzwierciedleniem” – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A.
„Dobrze dopasowany produkt do prawdziwych potrzeb grupy docelowej daje możliwość stworzenia
wiarygodnej i angażującej komunikacji” – dodaje Piotr Zawałło, Dyrektor Kreatywny agencji 4FRAME,
która odpowiada za koncept kreatywny oraz komunikację nowej oferty Multikina – M!Karty.
Kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania
w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina. Jest to pilotażowa kampania, która
realizowana jest obecnie wyłącznie w Warszawie.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };