...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Stać Cię na emocje” – 4Frame z nową kampanią dla Multikina

Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, wprowadzająca specjalną kartę dla uczniów i studentów. M!karta upoważnia do zakupu biletów na seans za jedyne 13,90 zł i jest również programem lojalnościowym dla młodych kinomanów. Za koncept kreatywny i komunikację nowej oferty Multikina odpowiada agencja 4Frame.

Takiej akcji i atrakcyjnych cen w kinach jeszcze nie było! Multikino skutecznie pokazuje, że studentów
i uczniów w końcu stać na absolutnie wszystkie emocje: łzy, śmiech i odwagę. Sieć kin Multikino,
znając potrzeby swoich młodych widzów, którzy w codziennych wyborach stawiają na oszczędność,
wolność, elastyczność i brak długotrwałych zobowiązań w postaci umów, stworzyła ofertę szytą
na miarę ich potrzeb – M!Kartę. Dzięki niej bilety na seanse 2D od poniedziałku do piątku kosztują
jedyne… 13,90 zł.

„M!Karta to oferta szyta na miarę dla Milenialsów, która odpowiada na potrzeby nowych pokoleń,
a koncept przedstawiony przez Agencję 4Frame „Stać Cię na emocje” jest idealnym ich
odzwierciedleniem” – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A.
„Dobrze dopasowany produkt do prawdziwych potrzeb grupy docelowej daje możliwość stworzenia
wiarygodnej i angażującej komunikacji” – dodaje Piotr Zawałło, Dyrektor Kreatywny agencji 4FRAME,
która odpowiada za koncept kreatywny oraz komunikację nowej oferty Multikina – M!Karty.
Kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania
w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina. Jest to pilotażowa kampania, która
realizowana jest obecnie wyłącznie w Warszawie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF