Ströer inwestuje w sieć sprzedaży reklamy internetowej

2 120

Spółka Ströer Media AG przejmuje sieć sprzedaży reklamy internetowej w Turcji i Europie Środkowowschodniej. Przejmując 53,4 proc. udziałów Grupy Ballroom Ströer zamierza wprowadzić na rynek międzynarodowy usługi marketingu internetowego, które mają objąć Turcję i Polskę.

Spółka objęła pełną kontrolę nad działalnością operacyjną Ballroom. Celem przejęcia jest wprowadzenie nowego modelu biznesowego – który został już wdrożony w Niemczech – na kluczowych dla Ströera rynkach zagranicznych, czyli w Turcji i Polsce.

Przejęcie Ballroom pozwala firmie Ströer rozszerzyć strategię świadczenia usług na rynkach Europy Środkowowschodniej. Portfolio Ballroom obejmuje usługi typu Ad Exchange, reklamy video i graficzne (display), a także marketing efektywnościowy.
 
Poza kluczowymi dla Ströera rynkami Turcji i Polski Ballroom działa również na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. W 2012 roku firma Ballroom zanotowała skonsolidowaną sprzedaż na poziomie ok. 30 milionów euro zatrudniając około 200 pracowników. Obie strony podpisały umowę o zachowaniu poufności w odniesieniu do wartości przejętych udziałów. Transakcja podlega akceptacji odpowiednich urzędów antymonopolowych.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };