...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Sukces DDB&tribal! Subiektywna relacja z Cannes – dzień pierwszy

Za nami dzień pierwszy Festiwalu. Co najważniejsze udało się - DDB&tribal zdobyło brązową statuetkę w kategorii Mobile. Gratulujemy!

Wszystkie nagrodzone prace w kategoriach Promo, Press, Direct i Mobil można zobaczyć na stronie Cannes Lions.

Nam w szczególności przypadły do gustu: ciężarówki Samsunga, lalki dla dzieci od Nivea, dymny Whooper, ręce Coca-Coli, niestandardowe działanie magazynu na rzeczy podjęcia dyskusji na temat HIV, najświeższy sok pomarańczowy, akcja naziści przeciwko nazistom,”Like a girl”, pomysł na promocję Ekwadoru znany z filmu “Vabank”, akcja Hands Off dla producenta filmów dla dorosłych oraz w pełni zasłużony (globalny zasięg w parę tygodni) “Ice Bucket Challenge”.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF