Symbioza sportu i biznesu – debata

5 425

Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto również rozróżnić dwa oddzielne obszary: marketing firm, realizowany poprzez sport oraz marketing produktów, usług i wydarzeń bezpośrednio związanych ze sportem. Strategie te, odpowiednio dopasowane i zaplanowane, zdecydowanie wspierają budowę relacji biznesowych, zwiększają świadomość marki oraz zaangażowanie inwestorów i odbiorców.

21 kwietnia br. w cukierni Odette w Warszawie odbyła się debata magazynu „Brief”, w czasie której zaproszone uczestniczki rozmawiały o tym, jak poprawnie wykorzystywać sport w strategii marketingowej i jak budować odpowiedzialną współpracę pomiędzy sportem i biznesem w Polsce. Spotkanie moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny „Brief”. Partnerem debaty jest inicjatywa „Znane Ekspertki”.

Znane Ekspertki to ogólnopolski projekt, którego głównym celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, relacjonowanych przez polski i zagraniczne media. Partnerem strategicznym projektu jest firma MasterCard.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };