...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

TBWA \ Group Poland szuka młodych, zdolnych i kreatywnych

Agencje z TBWA \ Group Poland: TBWA \ Tequila oraz TBWA PR poszukują młodych, zdolnych i kreatywnych adeptów reklamy i public relations. Dzięki kolejnej edycji konkursu Young Bloods, wybrani kandydaci będą mieli szansę dowiedzieć się, na czym polega praca w agencji reklamowej. Na najlepszych czeka płatny staż, który może otworzyć drzwi do przyszłej kariery w branży. Konkurs potrwa do końca czerwca 2013. W ramach konkursu, w odpowiedzi na otrzymany od organizatora brief, przyszli stażyści przygotują propozycję działań reklamowych.

Praca w branży reklamowej często wiąże się z prezentowaniem własnych pomysłów, co oznacza, że także uczestnicy Young Bloods, zostaną poproszeni o przedstawienie swoich propozycji przed jury, w skład którego wejdą przedstawiciele agencji. W zależności od działu, w którym chcieliby odbyć staż, kandydaci powinni położyć nacisk na specyficzne dla danego obszaru elementy i narzędzia. Jury oceniać będzie zarówno aspekty merytoryczne nadesłanych prac, jak i umiejętności ich prezentowania. Zwycięzcy odbędą staż w działach strategii, kreacji, client service oraz digital w agencji TBWA \ Tequila lub praktyki z zakresu public relations w TBWA PR.

Z roku na rok konkurs stażowy Young Bloods cieszy się coraz większym powodzeniem. Nadsyłane prezentacje reprezentują wysoki poziom i zawierają wiele niestandardowych pomysłów. – Chcemy dać im szansę sprawdzenia swoich umiejętności oraz zdobycia niezwykle cennego doświadczenia – mówi o kandydatach na staż Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA \ Tequila.

– Poprzednia edycja konkursu pokazała, że przyszli adepci branży PR potrafią pisać, myśleć nieszablonowo i atrakcyjnie zaprezentować swoje pomysły. Chcą zdobywać doświadczenie i nie boją się ciężkiej pracy. Mamy nadzieję, że w tym roku uczestnicy konkursu po raz kolejny pozytywnie nas zaskoczą twórczym podejściem do wyzwania, które im rzucamy – dodaje Joanna Andrzejewska, dyrektor zarządzająca TBWA PR.

Wszelkie informacje, regulamin konkursu, treść zadań oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronach internetowych agencji oraz na profilach na Facebooku. Young Bloods wspierają magazyn Brief, poznańskie Radio Afera, warszawskie Radio Kampus, a także portale Mediarun.pl i Dlastudenta.pl.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/tequilapolska
www.facebook.com/TBWAWarszawa
www.facebook.com/TBWA-PR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF