Team kreatywny Artegence wygrywa konkurs Young Drummers

97

Zespół z agencji Artegence – Bartosz Chlebowicz i Michał Orlikowski – stworzył zwycięskie projekty plakatów dla miasta Lublany, w międzynarodowym konkursie Young Drummers, organizowanym przez Golden Drum. Gala odbyła się w piątek 20 października w Grand Hotel Union, w stolicy Słowenii. Zwycięskie prace będą oficjalnymi plakatami Lublany.

Artegence zajmuje się tworzeniem kompletnej komunikacji marketingowej dla marek.
W oparciu o najnowsze trendy i technologie, buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów i stanowią podłoże do komunikacji biznesowej.

 

Od ponad 22 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie Awards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy Golden Drum.

Kreacja | UX & design | strategia | data science | innowacyjne rozwiązania technologiczne | inteligentne platformy.

Robimy to.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };