...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Sąd w Wielkiej Brytanii uznał, że nazwa Skydrive narusza znak znak firmowy należący do British Sky Broadcasting Group.

British Sky Broadcasting Group jest głównym nadawcą w Wielkiej Brytanii, znanym pod skróconą nazwą Sky. W efekcie orzeczenia sądu Microsoft musi dokonać rebrandingu swojej usługi. W zamian za brak odwołania się od decyzji ze strony Microsoftu, Sky zezwoli koncernowi z Redmond na korzystanie z obecnej nazwy do czasu przeprowadzenia akcji rebrandingowej.

Warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.

Wcześniej Microsoft zrezygnował z używania nazwy „Metro” w odniesieniu do nowego interface Windows 8. Sprzeciw zgłosiła niemiecka firma  Metro AG.

Oczywiście cała sytuacja poruszyła pokłady kreatywności wśród internautów, którzy dokonali kilku ciekawych przeróbek logotypu Skydrive.

 

 

Źródło: TheVerge

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF