(Tele)komunikacja w social mediach

1 797

Telekomunikacja od kilku lat jest jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach. Przedstawiamy raport przygotowany przez Outbox i IRCenter.com.

Jak wynika z raportu „(Tele)komunikacja w mediach społecznościowych” większość osób wskazuje reklamy internetowe jako najatrakcyjniejsze spośród telewizyjnych, zewnętrznych czy umieszczanych w prasie. Z taką reklamą najczęściej utożsamiany jest Facebook. Aż jedna czwarta internautów deklaruje, że świadomie należy do przynajmniej jednego fan page’a telekomunikacyjnego w Polsce. Jednak to opinie innych osób, najczęściej znajomych, przeważają o tym jaką sieć komórkową wybieramy.

W Polsce największym reklamodawcą jest Orange. Wygrywa zarówno na Facebooku i YouTube za pośrednictwem brandu Serce i Rozum.

Jeżeli chodzi o najbardziej angażujące kampanie telekomunikacyjne, to najbardziej widoczne są projekty Nju Mobile i moment, w którym Mumio przeszło do Play’a.

 

::

Pobierz raport: http://go.outbox.pl/l/35462/2014-05-12/g7hk

źródło:

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };