Tesco z „fanpagem na żywo”

4 409

29 czerwca w Gliwicach wystartuje „fanpage na żywo” Tesco. W ramach finału roadshow „Ruszaj w drogę ze smakiem” przed największym w Polsce hipermarketem tej sieci zostanie ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak facebook’owy wall Ekspertów Tesco.

Przedsięwzięcie polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fanpage’a Ekspertów Tesco obejmuje kilka ważnych elementów od dużej instalacji po zaplecze technologiczne. Sama konstrukcja będzie miała ok. 13 metrów wysokości i 11 metrów szerokości. W centralnej jej części znajdzie się ekran diodowy o wymiarach 5×6 m, na którym „na żywo” będą publikowane personalizowane posty uczestników dużej imprezy przed hipermarketem Tesco.

Wystarczy, że chętni zrobią sobie zdjęcie, dodadzą jedno z teł z Krysią lub Heniem oraz wybrany produkt z asortymentu Tesco, by posty zostały wyświetlone na żywo podczas imprezy oraz na profilach facebook’owych uczestników zabawy i Ekspertów Tesco.

Projekt „fanpage na żywo” to duże wyzwanie technologiczne. Proces od kreacji posta po publikację go na fanpage’u wymagał stworzenia dedykowanej aplikacji do publikacji oraz zaangażowania zespołu odpowiedzialnego za wsparcie techniczne. Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky.

Fanpage na żywo

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };