...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

The Digitals: zmiany w dziale social media

W lutym Mania Kostrzewska objęła stanowisko dyrektora działu mediów społecznościowych w agencji interaktywnej The Digitals. Obowiązki przejęła od Michała Sławińskiego, który pozostaje w relacji biznesowej z agencją, łącząc funkcję doradczą z zewnętrznymi projektami.

Kostrzewska od 4 lat pracuje w branży social media. Obsługiwała m.in. Klientów takich jak: AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass‏. Zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe kierowała wcześniej w Przeagencji. Jak sama mówi, Facebooka nauczyła się sama, obserwując jego rozwój jeszcze na rynku amerykańskim, gdy w Polsce wiedza o możliwości wykorzystania narzędzi społecznościowych w kontekście promocji marek praktycznie nie istniała.

Głównym wyzwaniem dla Kostrzewskiej jest pozyskanie nowych oraz rozwój współpracy z obecnymi kluczowymi klientami agencji, a dodatkowo zagospodarowywanie mało znanych w Polsce obszarów mediów społecznościowych, jak Social CRM. Wśród zadań postawionych przez Kostrzewską znajduje się również rozwój oraz wzmocnienie działu. W związku z tym, na początku roku, do zespołu social media The Digitals, dołączyło także dwóch doświadczonych Social Media Managerów – Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF