The Digitals: zmiany w dziale social media

1 792

W lutym Mania Kostrzewska objęła stanowisko dyrektora działu mediów społecznościowych w agencji interaktywnej The Digitals. Obowiązki przejęła od Michała Sławińskiego, który pozostaje w relacji biznesowej z agencją, łącząc funkcję doradczą z zewnętrznymi projektami.

Kostrzewska od 4 lat pracuje w branży social media. Obsługiwała m.in. Klientów takich jak: AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass‏. Zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe kierowała wcześniej w Przeagencji. Jak sama mówi, Facebooka nauczyła się sama, obserwując jego rozwój jeszcze na rynku amerykańskim, gdy w Polsce wiedza o możliwości wykorzystania narzędzi społecznościowych w kontekście promocji marek praktycznie nie istniała.

Głównym wyzwaniem dla Kostrzewskiej jest pozyskanie nowych oraz rozwój współpracy z obecnymi kluczowymi klientami agencji, a dodatkowo zagospodarowywanie mało znanych w Polsce obszarów mediów społecznościowych, jak Social CRM. Wśród zadań postawionych przez Kostrzewską znajduje się również rozwój oraz wzmocnienie działu. W związku z tym, na początku roku, do zespołu social media The Digitals, dołączyło także dwóch doświadczonych Social Media Managerów – Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };