TMM Polska zmienia się w Make Sense Media

1 488

Agencja marketingu sensorycznego TMM Polska dołączyła do międzynarodowej sieci Make Sense Media Group. Firma będzie się nazywać Make Sense Media.

W związku ze zmianami firma dookreśliła swoją główną ofertę produktową:

Make music media, czyli muzyka do miejsc sprzedażybaza utworów komercyjnych oraz royalty free. Dzięki tej opcji klienci nie muszą odprowadzać składek do Organizacji Zarządzania Prawami Autorskimi.

Make scent media – rozwiązania aromamarketingu, czyli urządzenia do aromatyzacji.

Rozrywka dla dzieci to rozwiązania

Make kids happy media – rozwiązania w miejscu sprzedaży skierowane do dzieci: „domki” z ekranami, na których odtwarzane są najpopularniejsze bajki Disneya i które mogą być obradowane przez klientów.

Make video media, czyli systemy digital signage – usługa wykorzystująca komunikację wizualną i systemy wideo w miejscach sprzedaży.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };