...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 10 amerykańskich magazynów

Publishers Information Bureau opublikowało dane o sprzedaży reklam w amerykańskich magazynach drukowanych w trzecim kwartale tego roku. Przedstawiamy top 10 magazynów, które mają najwięcej przychodów ze sprzedaży reklam.

Wnioski

Reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych najchętniej przeznaczają środki ze swoich budżetów na reklamę w magazynach o szeroko pojętej tematyce lifestyle’owej. Największą dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży reklam mają natomiast magazyny poradnikowe.

Magazyny, które notują największe przychody z reklam mają też najwięcej czytelników w swoich segmentach.

Zarówno magazyny z największymi przychodami oraz z najlepszą dynamiką nie są pismami, które można by nazwać „luksusowymi”.

Całościowo, przychody z reklam amerykańskich magazynów wzrosły rok do roku o 4 proc. – z 4,56 mld dol. do 4,75 mld dol.

Źródło danych: Publishers Information Bureau

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF
Poprzedni
«