...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TVN z „Projekt Lady”, Blizzard Entertainment promujący grę World of Warcraft oraz Balex Metal z reklamą materiałów do ocieplenia domu Thermano to spoty, jakie w ostatnim tygodniu rządziły w sieci z wideo online. Jakie jeszcze inne kreacje były najczęściej wyświetlane w internecie? Sprawdź w kolejnym zestawieniu przygotowanym przez firmę Gemius.

Na pierwszym miejscu naszego zestawienie znajduje się spot promujący nowy format stacji TVN ─ „Projekt Lady”. Kreacja miała intensywną, jednodniową promocję na Onet.pl 27 czerwca ─ tuż przed wieczorną premierą odcinka nowego programu. Spot z liczbą 9 mln emisji dotarł do ponad 2,2 mln realnych użytkowników (źródło: gemiusAdreal).

 

Na drugim miejscu widzimy wideo in banner World of Warcraft, promowany intensywnie od 13 czerwca. Kreacja w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników z liczbą 4,3 mln rozpoczętych emisji. I choć nie rozumiem fenomenu takich gier, to nie ma wątpliwości, że branża gamingowa to potężny biznes. Omawiany spot to kolejny przykład, że ta branża coraz mocniej inwestuje w reklamę, a udział w sieci kampanii promujących gry jest coraz większy.

 

Balex Metal ze spotem promującym materiały do ocieplenia domu ─ Thermano, to kreacja jaka znalazła się na trzecim miejscu zestawienia. Ta kampania emitowana jest dość intensywnie przez cały czerwiec ─ głównie na WP.pl. W ubiegłym tygodniu reklama miała 8,4 mln emisji i dotarła do 1,4 mln realnych użytkowników. Najwyraźniej, wakacje to czas remontów, bo Thermano to jeden z wielu producentów różnych materiałów budowlanych i wykończeniowych z dużą aktywnością przed wakacjami.

::

Fot. Fotolia

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF