...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Poprzedni tydzień zdominowała promocja jesiennej ramówki stacji TVN. Poza tym w czołówce znalazły się również reklamy związane pośrednio z ostatnimi letnimi podróżami. Sprawdź w zestawieniu Gemiusa 10 reklam, które najbardziej promowały się w sieci w ostatnim tygodniu.

 

Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże’, który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 września czyli na dzień przed planowaną premierą serialu i był emitowany głównie na WP.pl.

 

Drugie miejsce zajęła reklama paliwa Shell V Power Nitro, o której pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Widowiskowa reklama zachęcająca do dbania o samochód w drodze została wyemitowana po raz pierwszy już 1 lipca. Spot, który również był emitowany przede wszystkim na portalu WP.pl obejrzało niemal 3 mln użytkowników przy nieco ponad 6 mln rozpoczętych odtworzeń.

 

Trzecie miejsce w naszym zestawieniu po raz kolejny należy do wideo Niemieckiej Centrali Turystyki, promującego turystyczne zalety naszego zachodniego sąsiada. Reklama będąca elementem akcji 'Niemcy ─ Cel Podróży’ jest wyświetlana od 10 sierpnia na takich portalach jak OLX, Interia.pl i Onet.pl. Spot zanotował niemal 2,5 mln użytkowników przy 8 mln rozpoczętych odtworzeń.

::

Fot. Fotolia

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF