...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Jakie tematy cieszyły się największą popularnością w minionym tygodniu na stronie Brief? Zmiany na Onecie, historia reklamy display oraz poradniki startupowca autorstwa Artura Racickiego. Zapraszamy do podsumowania tygodnia!

Onet się zmienia

Zmianie uległ wygląd strony głównej serwisu. Użytkownicy zyskali też możliwość wybierania dziedzin, z których informacje są dla nich najważniejsze. Na Onecie mogą też pisać autorzy spoza redakcji serwisu.

::

Historia reklamy internetowej cz.1

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą częścią historii reklamy internetowej, która w tym roku świętuje swoje 20. urodziny.

::

Poradnik startupowca cz.3

Jak podchodzić do swojego biznesu – liczyć, że się uda czy przejąć inicjatywę? Podejście do kariery zawodowej ma wielkie znaczenie. Weź sprawy w swoje ręce! Artur Racicki, przedsiębiorca mający doświadczenie w Dolinie Krzemowej, na swojej drodze spotkał wiele zdolnych osób. Teraz dzieli się swoimi doświadczeniami z innymi.

::

Mini poradnik dla agencji reklamowych: jak pracować z działem marketingu?

Współpraca na linii agencja reklamowa – dział marketingu wygląda różnie. Im większe doświadczenie zawodowe każdej ze stron, tym sprawniejsza komunikacja. I co za tym idzie – lepsze zrozumienie potrzeb. Istnieje kilka podstawowych zasad, które mogą ułatwić współpracę.

::

Nowe cuda Polski wybrane!

Czytelnicy Travelera wybrali 7 Nowych Cudów Polski. W 4. edycji plebiscytu organizowanego przez redakcję National Geographic Traveler oddano ponad 115 tysięcy głosów (najwięcej w historii plebiscytu). Zacięta walka trwała do ostatniej chwili. Najwięcej głosów otrzymał kompleks OFF Piotrkowska.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF