...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

W minionym tygodniu najchętniej czytaliście na stronie Brief komentarz na temat loga dla Polski. Dużą popularnością cieszyły się również nominacje do nagród Ludzi Roku. Sprawdźcie co jeszcze ciekawego pojawiło się na naszej stronie.

Logo dla Polski

Logo dla Polski

::

Ludzie Roku „Briefu” 2014

Poznajcie osoby nominowane do corocznych nagród magazynu Brief: Człowieka Marketingu i Sprzedaży, Człowieka Mediów, Człowieka Reklamy, Menadżera Marketingu Miejsc. Zwycięzców, jak również Człowieka Roku Brief 2014, poznamy 29 października podczas uroczystej gali, która będzie jednocześnie 15. urodzinami magazynu.

::

YouTube w Polsce w 2014 roku

Według badań Megapanel PBI/Gemius z lipca 2013 roku w ciągu miesiąca YouTube przyciągnął w Polsce 13,8 mln użytkowników. Przez rok wynik wzrósł do 16 mln, a dla wielu internautów serwis stał się telewizją z niezależnymi, ciekawymi materiałami wyświetlanymi w coraz lepszej jakości. Dane liczbowe o polskim YouTube zebrała agencja Tube.AD.

::

DOZ.PL – Kupowanie przez wyszukiwanie

Jak poprawić ilość i jakość ruchu w serwisie internetowym i przełożyć to na sprzedaż? Portal Dbam o Zdrowie pokazał jak tego dokonać.

::

Krótszy dzień pracy – eksperyment czy przyszłość?

Bez pracy nie ma kołaczy, znamy to zdanie od dziecka. Jednak w dzisiejszych czasach większość osób zapracowuje się, czasem nawet poświęca na pracę swój czas prywatny. Osiem godzin w biurze już dawno przestało być normą, a nadgodziny stały się chlebem powszednim. Czy to znaczy, że pracy jest coraz więcej, czy może staliśmy się mniej efektywni?

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF