...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Nowa identyfikacja wizualna WP.pl oraz Interia.pl, zmiana osób zarządzających agencją Saatchi & Saatchi oraz Radosław Kotarski w kampanii reklamowej marki Milennium - to najbardziej popularne treści minionego tygodnia na Brief.pl.

Nowi liderzy w Saatchi & Saatchi Polska

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym Managing Directorem agencji. Morkowski zastępuje na stanowisku odchodzącego Igora Kaleńskiego, który pełnił funkcję CEO Saatchi & Saatchi Polska od 2008 roku. 

::

Nowa Wirtualna Polska

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?

::

Interia w nowej odsłonie

Wkrótce Interia zaprezentuje nową identyfikację wizualna firmy, która ma stanowić o nowoczesności i wiarygodności portalu. W tym celu odświeżony znak marki zyska otwartą formę i wyraziste liternictwo, a wykorzystywana dotąd paleta kolorystyczna zostanie znacznie rozbudowana.

Interia logo

::

Znany vloger w reklamach Banku Millennium

Radosław Kotarski, twórca popularnych Polimatów, będzie wspólnie z Bankiem Millennium przybliżać widzom zagadnienia z obszaru bankowości.

 

::

Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Instagram wypuścił na światło dzienne aplikację pod nazwą Hyperlapse. Przedstawiamy pierwsze próby wykorzystania nowej aplikacji przez marki takie jak Mercedes, Taco Bell, Mountain Dew, Foot Locker.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF