...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

W minionym tygodniu największe zainteresowanie wśród Czytelników Brief.pl wzbudził raport "Facebook dla biznesu", błędy w marketingu w mediach społecznościowych oraz kolejny raport, tym razem poświęcony temu jak ubierają się Polacy. Poniżej przedstawiamy zestawienie Top 5 najpopularniejszych wpisów.

Facebook dla biznesu – raport

Zachęcamy do ściągnięcia bezpłatnego raportu na temat narzędzi Facebooka, przeznaczonych dla biznesu, marketerów oraz osób zajmujących się reklamą.

::

9 błędów marketingu w social media

Buzzplant.com przygotowało infografikę z największymi błędami popełnianymi w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych.

::

Jak ubiera się modny Polak?

Ponad połowa Polaków przyznaje, że dobrze orientuje się w trendach modowych. Dla podobnego odsetka moda ma znaczenie. Respondenci twierdzą, że znacznie częściej kupują odzież niż obuwie i te pierwsze zakupy charakteryzują się większą spontanicznością. Największa grupa badanych określa swój styl ubierania jako „casual, miejski”, zaś najbardziej popularnymi markami wśród respondentów są: H&M i Reserved jako marki odzieżowe oraz CCC i Nike jako marki obuwia – wynika z badania „Moda polska 2014” ARC Rynek i Opinia.

::

Facebook pokona Google’a w 2015?

Stwierdzenie, które jeszcze rok temu wywoływało jedynie uśmiech na twarzach wielu osób, może stać się prawdziwe w 2015 roku. Czemu już na początku czwartego kwartału śmiem szerzyć takie herezje? Odpowiedzi są dwie: Atlas oraz nowe geotargetowanie dla biznesu.

::

Sotrender: od Zambrowa po Dżakartę

O miejscu, w którym obecnie znajduje się Sotrender oraz planach rozwoju firmy rozmawialiśmy z Janem Zającem, założycielem i CEO Sotrendera – narzędzia służącego do monitorowania mediów społecznościowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF