...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trendy 2018 – ebook z pomysłem na świąteczny event

Jak zorganizować udaną imprezę świąteczną, noworoczną czy karnawałową, aby była inna niż poprzednie, a każdy jej uczestnik czuł się dobrze i świetnie się bawił? – Na to pytanie odpowiada poradnik, przygotowany przez Digital Knowledge Village i zaproszonych do projektu praktyków, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami.

Wszyscy znamy ten scenariusz – mokry grudzień, nerwowe domykanie kwartału i dodatkowe nadgodziny w formie firmowego śledzika. Zimny bigos, przemówienie prezesa i przymus dzielenia się opłatkiem kolegą, który podkrada innym lunch z pracowniczej lodówki. Według statystyk, aż 49 proc. Polaków niechętnie uczestniczy w firmowych spotkaniach świątecznych. Event managerzy i HRowcy co sezon głowią się co zrobić, by doroczna impreza była przyjemnym wydarzeniem dla wszystkich. Ranga wydarzenia jest jeszcze wyższa, jeśli oprócz pracowników mają pojawić się na nim partnerzy czy kluczowi klienci firmy. A jeśli w tym roku to właśnie Tobie przypadło zadanie zorganizowania eventu świątecznego, zastanów się skąd możesz czerpać inspiracje.

źródło: Agencja Power

Wydarzeniem „must have” są Targi Christmasworld, bo to podczas nich wyznaczane są trendy w dekoracjach świątecznych. Organizowane pod koniec stycznia, przyciągają tłumy. W trakcie ostatniej edycji zaprezentowało się 1047 wystawców, a targi odwiedziło ponad 43 tys. odwiedzających ze 125 krajów. Dla branży dekoracji i ozdób to najważniejsza data w kalendarzu, gdyż właśnie wtedy prezentowana jest oferta produktów na wszystkie święta w roku, nie tylko na Boże Narodzenie, wbrew samej nazwie eventu. Spośród wielu trendów Renata Razmuk, Marketing & Business Development Director MICE Concierge/Event Designer, SC Event Design wybrała trzy, które mogą zainspirować do tworzenia niezwykłych propozycji.

źródło: Agencja FSWO

GREEN I NO WASTE – zgodnie z tym trendem święta 2018 powinny być proste i ekologiczne, odchodzące od konsumpcjonizmu, wykorzystujące wszystko co hand made, lokalne, bazujące na zasadzie „niemarnowania”. Inaczej mówiąc, świadome święta. Dominują kolory tradycyjne połączone z neutralnymi barwami błękitnymi, szaroścismi i bielą. Motywem graficznym jest gałązka świerku i liście. Dekoracje opierają się na drewnie, słomie, wełnie. Wykorzystany zostaje filc, len oraz papier. Najlepiej z recyklingu. To styl zwany także rustykalnym i rzemieślniczym. Na stołach panuje minimalizm, a wszelki plastyk jest wykluczony. Choinka tak! Ale tylko prawdziwa bądź z papieru lub w formie fototapety.

STYL ROCOCO – czyli nasycenie przepychem i szlachetnością. Oczywiście dominuje kolor złoty w połączeniu z ciemnymi, intensywnymi barwami jak brązowy, ciemny granat lub ciemna czerwień. Dekoracje opierają się na ciężkich materiałach, formy są wysublimowane oraz zdobione. Wykorzystuje się lustra, metal, rzeźbione drewno. Grafika to motywy roślinne i morskie. Na stołach odnajdujemy porcelanę i szkło. Jednym z ulubionych elementów są pióra i kamienie szlachetne.

ZORZA POLARNA – to jednym słowem magia z intergalaktycznymi elementami. Kojarzy się z tym, co nieziemskie, gwiezdne i czarodziejskie. To właśnie tu odnajdziemy wspomniane róże w towarzystwie fioletów i bieli, inspirowane feerią barw zorzy polarnej. Koniecznie przy akompaniamencie dużej porcji świateł. Dominujące motywy to gwiazdy i płatki śniegu. Materiały – szkło, satyny, tiul. Pojawiają się także motywy zwierzęce, szczególnie białe niedźwiedzie, sowy, lisy, wilki. To styl sprzyjający ucieczce w świat baśni z elfami i wróżkami. Bombki są przeźroczyste, wypełnione metalicznymi confetti, a sama choinka jest upstrzona srebrną pajęczyną. Może to jednak też być konstrukcja ze srebrnych gałęzi.

Więcej bezcennych wskazówek i porad znajdziesz w Trendbooku, który jest dostępny na stronie: https://goo.gl/Xfg7KB

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF