Trudna sztuka wyróżnienia: PLACES + SPACES ponownie w Warszawie

193

Rywalizacja miast i budynków, które mają ambicje stać się ich współczesnymi ikonami, nabiera tempa. Lokalne władze oraz uczestnicy rynku nieruchomości coraz częściej łączą siły w staraniach o pieniądze inwestorów i życzliwość mieszkańców. Czy można pogodzić te dwa czynniki? Jak budować wizerunek miast i budynków tak, aby korzyści z nich czerpały też lokalne społeczności? 17 kwietnia w Warszawie odbędzie się druga część wydarzenia PLACES + SPACES zainicjowanego przez polski oddział Urban Land Institute – międzynarodowej organizacji promującej odpowiedzialne planowanie i rozwój miast. Tym razem, jego bohaterami będą eksperci łączący praktyczną wiedzę w obszarze marketingu miejsc i nieruchomości.

Podczas drugiego spotkania PLACES + SPACES swoimi doświadczeniami podzieli się m.in. Philip Redding, prezes Wordsearch – czołowej międzynarodowej agencji kreatywnej specjalizującej się w obsłudze klientów z sektora nieruchomości i architektury. To firma, która stworzyła branding m.in. takich miejsc jak wieżowiec One World Trade Centre w Nowym Jorku czy ikonicznych londyńskich inwestycji The Shard oraz Battersea Power Station.

Z kolei Lex Brans, Director Task Force Housing & Real Estate Marketing, Amsterdam Metropolitan Area, przybliży uczestnikom drogę jaką przebyła holenderska stolica, postrzegana dzisiaj jako jedna z najbardziej zrównoważonych i innowacyjnych lokalizacji dla biznesu.

W rolę moderatora PLACES + SPACES tym razem wcieli się Pia de Malherbe – doświadczona konsultantka w dziedzinie marketingu, która realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak British Airways, Harrods Hotels czy Pocket London. W poprowadzonej przez nią dyskusji wezmą udział: Adam Pustelnik, Dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą w Urzędzie Miasta Łodzi, Monika Rajska-Wolińska, Partner Zarządzający Colliers International w Polsce oraz Karolina Kaim, Prezes Zarządu Tacit Investment.

„Pełna sala podczas pierwszego spotkania PLACES + SPACES dowiodła ogromnego zapotrzebowania na wydarzenia tego typu w Polsce. Organizując je, mamy ambicję stworzyć platformę wymiany wiedzy pomiędzy osobami, których decyzje mają wpływ na to, w jakich miastach żyjemy. Jestem przekonany, że eksperci zaproszeni przez nas na drugie wydarzenie zainspirują uczestników do świeżego spojrzenia na marketing miejsc i nieruchomości. To fascynująca dziedzina, w której można też wykorzystać innowacje oraz  doświadczenia z innych sektorów gospodarki” – mówi John Banka, przewodniczący Urban Land Institute w Polsce.

PlacesSpaces_ULIPoland

Cykl PLACES + SPACES objęty jest honorowym patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy.

Szczegółowe informacje o wpisowym oraz link do rejestracji na najbliższe spotkanie PLACES + SPACES, znajduje się na stronie: https://europe.uli.org/event/uli-poland-places-spaces-branding-building-building-brand/

Oprócz spotkania 17 kwietnia, kolejne wydarzenia w ramach cyklu odbędą się:

  • 19 czerwca, pt. „High streets, public spaces and placemaking”;
  • 18 września, pt. „Tomorrow’s urbanhoods”;
  • 23 października, pt. „Dreaming the new downtown”.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };