...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trwa kampania Made in Poland

„Made in Poland” to hasło nowej kampanii informacyjno-promocyjnej Ministerstwa Gospodarki, której celem jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród przedsiębiorców w Czechach, Niemczech, na Ukrainie, w Chinach i Rosji, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego.

– Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami – podkreśla wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.

Kampania skupia się na prezentowaniu i utrwaleniu marki polskiej gospodarki. „Made in Poland” ma  zachęcać zagraniczne firmy do podejmowania współpracy z polskimi partenarmi. – Liczymy, że poprzez kampanię informacja o polskich markach dotrze do inwestorów, którzy dostrzegą zalety naszych produktów – mówi wiceminister Ilona Antoniszyn-Klik.

„Made in Poland” to koncepcja, której zadaniem jest pokazywanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych przez polskich przedsiębiorców po konkurencyjnej cenie. Komunikacja skupia się wokół piętnastu branż o szczególnym potencjale eksportowym, m.in. na budownictwie, stolarce okiennej i drzwiowej, meblach, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, kosmetykach, biżuterii, a także przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym czy polskiej żywności.

Grupą docelową kampanii jest wyższa kadra zarządzająca średnich i dużych przedsiębiorstw oraz organizacji o charakterze gospodarczym (np. izb gospodarczych, stowarzyszeń itp.).

Działania informacyjno-promocyjne prowadzone będą w oparciu o reklamę w zagranicznych mediach. Powstanie też raport pt: „Polskie firmy i produkty”, który będzie opisywał zarówno makroekonomiczną sytuację polskiej gospodarki, jak i szczegółowo obrazował poszczególne branże. Ponadto, we wszystkich pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata biznesu i polityki.

Kampania obejmująca reklamę w prasie, internecie, outdoorze, a także działania PR, wystartowała we wrześniu 2013 r. i potrwa do czerwca 2014 r.  

***

Kampania Ministerstwa Gospodarki „Made in Poland” jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zaplanowanego na lata 2007-2013.

W realizację kampanii zaangażowały się placówki zagraniczne Ministerstwa Gospodarki – Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP, mające swoje oddziały w krajach objętych kampanią. Ich wsparcie ma pozwolić na szerokie dotarcie z przekazem bezpośrednio do przedstawicieli biznesu i inwestorów, którzy mogliby być zainteresowani współpracą z polskimi przedsiębiorcami.

Za koncepcję i realizację kampanii Ministerstwa Gospodarki odpowiadają dom mediowy Arena, Headlines Porter Novelli oraz agencja kreatywna What.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF