Trwają zapisy do V edycji Social Media Convent

2 028

Dwa dni wartościowych prelekcji, spotkań z najlepszymi ekspertami z branży social media z Polski i zagranicy, warsztaty, strefa wystawiennicza, konkurs na najlepszą kampanię 2016 roku oraz legendarne afterpaty – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników 5. edycji Social Media Convent w dniach 27-28 kwietnia 2017. Na stronie www.socialmediaconvent.pl trwa właśnie sprzedaż biletów #EarlyBirds, rejestracja zgłoszeń do Social Media Expo oraz do konkursu Case Study Festival.

27-28 kwietnia w Gdańsku, kolejny już raz, spotkają się autorytety świata social media. Social Media Convent, jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych w Polsce, ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Na scenie konferencji gościli już m.in.: Prezydent Lech Wałęsa, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull; Philippe Gonzalez z Instagramers.com; Fergus O’Hare z Facebooka; Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. 

Jak zapewniają organizatorzy – tegoroczna edycja będzie jeszcze bardziej wyjątkowa, bowiem Social Media Convent obchodzi w tym roku swoje 5. urodziny. 

Przewidzieliśmy mnóstwo atrakcji i spodziewamy się wyjątkowych gości. W tym roku na scenie #SMConvent zobaczymy między innymi: Prezydenta Słupska – Roberta Biedronia, Iana Andersona Graya z Seriously Social, Hermione Way z Tindera, Dani Beck z BuzzFeed oraz wiele innych osób odpowiadających za komunikację w SM największych polskich marek – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – Tegoroczną edycję wyróżni tematyczny podział wystąpień. W bloku GET INSPIRED znajdą się prelekcje dotyczące ciekawej komunikacji w sferze mediów społecznościowych, przedstawione zostaną badania dotyczące odbiorców, będziemy rozmawiać o trendach i prognozach dla branży. W bloku GET PREPARED znajdą się wykłady dotyczące wykorzystania narzędzi oraz dobrych praktyk wspierających, organizujących, systematyzujących działania w mediach społecznościowych, jak również bezpośrednio kanałów social media oraz budowania strategii skutecznej komunikacji.

W tym roku, po raz drugi, wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałyby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie Expo, podczas drugiego dnia konferencji, pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze. 

Podczas konferencji nie zabraknie również corocznego konkursu na najlepszą kampanię realizowaną w roku ubiegłym w mediach społecznościowych. Podczas Case Study Festival agencje rywalizujące o tytuł Social Media SuperStar pokażą, w jaki sposób przeprowadzone przez nich działania np. marketingowe czy CSR-we, wykorzystują potencjał social media. Oceni ich jury specjalistów oraz publiczność. – dodaje Karolina Szafarz, Social Media Manager w Personal PR, koordynatorka tegorocznej edycji konferencji – Piękne statuetki ufunduje Miasto Gdańsk, partner konferencji.

Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularze dostępne na stronie www.socialmediaconvent.pl.

::

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };