...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trzeba zrozumieć potrzeby konsumenta

Czy da się przełożyć doświadczenie zdobyte w agencji reklamowej, pracując dla banku o międzynarodowym zasięgu? Czy można zestawić ze sobą charakter pracy menedżera w sektorze bankowości i lotnictwa? Do czego odnosi się hasło „We are tennis“, gdy stoi za nim bank?

Na nasze pytania odpowiada Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. Rozmawia: Grzegorz Kiszluk

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF