Twardoch dumą Mercedesa

3 691

Pani Ewa Łabno – Falęcka zabiera głos w sprawie głośnej ostatnio decyzji wejścia we współpracę Mercedes-Benz Polska z pisarzem Szczepanem Twardochem. To dobry pretekst, aby porozmawiać o narzędziach marketingowych i pozycji marketingu w Polsce, etosie pisarza, styku biznesu i sztuki, a także o tym czy marki powinny wzmacniać pozycję polskiej literatury i sztuki.

– Chyba, żadna inna marka samochodowa, a może i w ogóle jakakolwiek inna marka, nie pomyślała, że pisarz czy inny człowiek kultury, może być dobrą osobą do współpracy przy promocji firmy – mówi Ewa Łabno – Falęcka. – Dla nas była to logiczna konsekwencja. Jesteśmy firmą, która wspieranie kultury ma w swojej strategii komunikacji. – komentuje.   

 

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };