...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„100 GB w bonusie” – nowa kampania Orange Polska przygotowana przez Leo Burnett

Oferta „100 GB w bonusie” obowiązuje w Orange Free na kartę, po doładowaniu konta na 200 zł. Z dodatkowego internetu można korzystać przez 5 miesięcy. Promocja skierowana jest zarówno do obecnych klientów Orange na Kartę, jak i do nowych klientów i osób przenoszących numer.

Bohaterami przygotowanego przez Orange spotu są artyści kabaretowi Mikołaj Cieślak i Robert Górski. Bohaterowie spierają o to, jaka technika zjazdu ze stoku jest najlepsza. Robert Górski jest bohaterem reklam Orange na Kartę od kilku lat. Mikołaj Cieślak dołączył do niego na początku 2018 roku. Wspólnie zagrali już w kilku reklamach Orange na Kartę. W poprzedniej reklamie promowali świąteczną ofertę Orange na Kartę – 200 zł na start.

Akcja reklamowa obejmuje między innymi telewizję, radio oraz internet.

Spot można zobaczyć tu:

Po stronie Leo Burnett Warszawa za kreację kampanii odpowiada zespół w składzie: Magda Suszczyńska, Art Director, Michał Adamczyk, Copywriter oraz Sylwia Rękawek-Michoń, Creative Group Head.


Źródło: informacja prasowa Orange

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF