...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

UPC Think Big – myśl globalnie

Trwa II edycja konkursu dla mikro i małych przedsiębiorstw z innowacyjnymi pomysłami na rozwój działalności - THINK BIG. Na temat idei, kryteriach oceny i profitów z wygranej opowiada Agnieszka Zawistowska, dyrektor usług dla biznesu, UPC Polska.

Hasło tegorocznej edycji THINK BIG to  „We share your passion for business”. Skierowane jest ono do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Pierwszy etap konkursu trwa dwa miesiące. Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa, jak również projekt rozwoju biznesu należy przesłać za pośrednictwem formularza on line na stronie thinkbig.upc.pl do 7 listopada 2014 roku. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF